מרסלו נפצע וייעדר מול פ.ס.ז', הזאר: "ידעתי שאגיע"

מרסלו
מרסלו | Denis Doyle/Getty Images

הברזילאי סובל מכאבים בצווארו והצטרף למודריץ', איסקו, אסנסיו ו-ואלוורדה הפצועים. מנדי יחליפו נגד אלופת צרפת. הכוכב הבלגי לאופ"א: "לא תכננתי לשחק בצ'לסי שבע שנים. החלום הגדול תמיד היה ריאל מדריד"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מבול הפציעות ממשיך להציף את ריאל מדריד. המועדון מבירת ספרד הודיע היום (שני) כי מרסלו הברזילאי סובל מכאבים בצווארו והוא לא יטוס עם קבוצתו לצרפת, שם יפגשו הבלאנקוס ביום רביעי הקרוב את פריז סן ז'רמן במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

המגן נפגע במהלך הניצחון 2:3 נגד לבאנטה, אך בחר להמשיך לשחק ולא קיבל טיפול מהצוות הרפואי. במדריד בחרו שלא לסכן אותו והוא נותר בחוץ. זמן היעדרותו מוערך בכ-10 ימים. מי שצפוי לאייש את מקומו בהרכב הוא פרלאן מנדי הצרפתי.

בהקשר אחר, אדן הזאר שערך לאחרונה הופעת בכורה בריאל מדריד התראיין היום לאופ"א לקראת משחקו הראשון בצ'מפיונס בלבן: "התכנית שלי תמיד הייתה לשחק כאן. גם כשהייתי בצ'לסי ידעתי שהחלום הכי גדול שלי הוא לשחק בריאל. לא תכננתי לשחק שבע שנים בצ'לסי, אבל בסוף הכל היה לטובה".

רגע הפציעה של מרסלו בניצחון על לבאנטה (Denis Doyle/Getty Images)
רגע הפציעה של מרסלו בניצחון על לבאנטה (Denis Doyle/Getty Images)

מערכת היחסים עם זינדין זידאן: "אני מאושר איתו ומרגיש כמו ילד קטן שמתפתח. מרגישים שהוא היה שחקן גדול בשיחות עימו. אם אלמד ממנו כמה שיותר אני מאמין שהכל יהיה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי