"אנסו פאטי רוצה לשחק בנבחרת ספרד ונעשה הכל כדי שזה יקרה"

אנסו פאטי
אנסו פאטי | Alex Caparros/Getty Images

דיוויד גורדו, מאמן "לה רוחה" עד גיל 17, מעוניין לזמן את הכישרון הצעיר של ברצלונה לאליפות העולם בברזיל. אם אכן יצטרף, הוא ייעדר מהסגל של ארנסטו ואלוורדה למשך שלושה שבועות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בחודש האחרון שחקן הנוער של ברצלונה אנסו פאטי מדהים את אירופה, הקשר בן ה-16 השתלב בהרכב של אלופת ספרד בעקבות פציעתו של ליאו מסי, כבש שני שערים ליגה ואמש (שלישי) הפך לשחקן הצעיר בתולדות ברצלונה, והעשירי בסך הכל, שמשחק בליגת האלופות.


פאטי יליד גינאה-ביסאו, היגר עם משפחתו לספרד כאשר היה בן שש, ובגיל 10 הצטרף למחלקת הנוער של ברצלונה. למרות שאינו נולד בספרד, המאמן דיוויד גורדו שמדריך את הנערים של ספרד, מאמין שהוא יוכל להיכלל בסגל לקראת אליפות העולם עד גיל 17 שתפתח בברזיל ב-26 באוקטובר ותסתיים ב-17 בנובמבר. דיוויד גורדו אמר: "יש לו אפשרות לשחק בנבחרות אחרות, אבל הוא רוצה לשחק עם בספרד ואנחנו עושים הכל כדי שהוא יוכל להיות איתנו בהקדם האפשרי".


ספרד שזכתה הקיץ באליפות אירופה לנבחרות צעירות ובאליפות אירופה לנוער, תנסה להשלים ארבעה חודשים חלומיים עם עוד תואר יוקרתי. בטורניר הקודם עד בשנת 2017 סיימה ספרד רק במקום השני אחרי תבוסה 2:5 לנבחרת אנגליה של קאלום הדסון אודוי, ריאן ססניון ופיל פודן, שם זכה בשחקן המצטיין של הטורניר.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי