"ריאל מדריד שוב כאן", זידאן: "המשחק הכי טוב מאז שחזרתי"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

הבלאנקוס ניצחו בפיחואן לראשונה מאז 2015, בתקשורת פירגנו: "ריאל מרימה את קולה". המאמן: "אנחנו יודעים למה בנזמה, חאמס והזאר מסוגלים". ראמוס, שרשם ציון דרך: "אנחנו תמיד רעבים, כועסים ורוצים לנצח"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ארבעה ימים בלבד לאחר ההשפלה בצרפת, ריאל מדריד של זינדין זידאן הצליחה להתאושש עם ניצחון 0:1 קטן-גדול וסופר חשוב על סביליה בראמון סאנצ'ס פיחואן, כשהיא קוטעת רצף של ארבעה הפסדים רצופים. מעבר לכך, זו הייתה הפעם הראשונה בה הבלאנקוס, שהעפילו למקום השני, שמרו על שער נקי באנדלוסיה מאז עונת 2001-02.


בספרד לא שכחו לפרגן לקבוצה שספגה בימים האחרונים השמצות יחד עם השמועות על שינוי בעמדת המאמן. "ריאל מדריד מרימה את קולה", נכתב ב"מארקה", "האינטנסיביות שהייתה כה חסרה בפריז – הצילה את ריאל מדריד היום והיא שמה את המשבר מאחוריה". בשער העיתון נכתב: "בנזמה סימן את הדרך", וגם בעיתון הגדול השני במדריד, "אס", פרגנו: "בנזמה הוא המוביל". "ריאל מדריד יודעת להזיע. פעולה מעולה של בנזמה הייתה שווה את המאמץ ההגנתי". בתקשורת חזרו על המשפט של צ'אבי כשנשאל על המשבר של ריאל מדריד: "אני לא מאמין בזה, ריאל מדריד תמיד חוזרת".


זידאן הודה לאחר המשחק: "זה היה המשחק הכי טוב של הקבוצה מאז שחזרתי לכאן, יצאתי מאוד מרוצה. שיחקנו טוב מאוד נגד יריבה חזקה במגרש קשה, צריך לברך את השחקנים על מה שהם עשו כאן, כל השחקנים היו נהדרים. כל משחק הוא שונה אבל צריך לשחק בעצימות גבוהה מההתחלה בכל פעם".


בנזמה.
בנזמה. "הוא עשה את ההבדל" (Aitor Alcalde/Getty Images)


שחקני ההתקפה: "בנזמה עשה את ההבדל, כמובן, אבל כולם היו נהדרים. אנחנו יודעים שחאמס, בייל והזאר מסוגלים ליצור סכנה עם הכישרון והמהירות שלהם, אבל העבודה ההגנתית שלהם הייתה המפתח. במשחק כזה, השחקנים צריכים לדעת לעשות הכל".


סרחיו ראמוס, שהתחבק עם ז'ולן לופטגי לאחר המשחק, אמר: "ידענו שיהיה משחק קשה, עברנו שנים רבות בלי לנצח כאן. הגענו עם מנטאליות חזקה ובמטרה ברורה לנצח כאן, ידענו שאסור לעשות טעויות, היה משחק מבוקר. ידענו לנצל את האיכות שלנו. תתפלאו – היינו רגועים מאוד למרות השבוע האחרון. ריאל מדריד תמיד רעבה וכועסת ורוצה לנצח. הקבוצה אופטימית ומשתפרת ואנחנו צריכים לנצח עוד משחקים כמו היום".


בעוד פרלאן מנדי ("יכול להתאים למשחקים הקשים") וסרחיו ראמוס זכו למחמאות, כמו גם בנזמה, על הזאר נכתב שהוא עדיין רחוק מרמתו. הוא החמיץ מצב מצוין במהלך המחצית הראשונה בזמן שהמהלך הנכון היה לפרגן לחאמס רודריגס שהיה בעמדה נוחה יותר. השוער טיבו קורטואה היה יכול לנשום סוף סוף לרווחה. הבלגי היה מחוסר עבודה אך בכל מקרה שמר על שער נקי, לראשונה מאז הניצחון של הבלאנקוס 0:3 על אלאבס בפברואר. במועדון חגגו ציון דרך לשניים מהשחקנים המשמעותיים בשנים האחרונות: ההופעה ה-200 של קאסמירו, והניצחון ה-400 של סרחיו ראמוס בריאל מדריד.




סרחיו ראמוס וקאסמירו. מספרים עגולים לשניהם (האתר הרשמי)
סרחיו ראמוס וקאסמירו. ציוני דרך יפים לשניהם (האתר הרשמי)


במחזור אמצע השבוע תארח ריאל מדריד את אוססונה בסנטיאגו ברנבאו, כאשר זידאן צפוי לתת יותר הזדמנויות לשחקנים שמיעטו לשחק לאחרונה – כמו ויניסיוס, לוקאס ואסקס ואולי אפילו לוקה יוביץ', רגע לפני הדרבי בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי