דיווח באנגליה: ריאל תנסה לצרף את סטרלינג בתום העונה

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Laurence Griffiths/Getty Images

על פי 'דיילי מייל', פתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה בתוספת ליכולתו הרעה של אדן הזאר, שהגיע הקיץ, גורמת לפלורנטינו פרס לחשוב על רכישתו של קשר מנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה משוכנעת שהוא לא ימהר לעזוב

(גודל טקסט)

על פי הדיווחים ב'דיילי מייל' האנגלי, ריאל מדריד עוקבת מקרוב אחר ראחים סטרלינג ואף מתכננת לרכוש אותו ממנצ'סטר סיטי בסוף העונה. האנגלי, שהפך לאחד הכדורגלנים הטובים בעולם תחת שרביטו של פפ גווארדיולה מעורר עניין רב בבירת ספרד, במיוחד לאור היכולת המאכזבת שהיא מציגה מפתיחת העונה.

לפי הפרסום היום בממלכה, נציגיו של קשר נבחרת אנגליה הוזמנו לשיחות במדריד בקיץ שעבר עם חוסה אנחל סאנצ'ס, המשנה לנשיא פלורנטינו פרס. עוד צויין כי סטרלינג נמשך לרעיון שישחק בבלאנקוס יום אחד, אך בסיטי לא חוששים עקב הקשר המצוין שלו עם גווארדיולה והיכולת שלו להמשיך ולהתפתח תחתיו. האנגלי בן ה-24 פתח את העונה בצורה נהדרת, כבש שמונה שערים בכל המסגרות וקיבל תפקיד משמעותי בהרכב של נבחרת אנגליה.

ריאל מדריד החתימה הקיץ את אדן הזאר, אך עד כה הוא לא משפיע באופו חיובי על המשחק של ריאל ולא עומד בציפיות, כשטענות על עודף המשקל שלו מושמעות מכל עבר. למרות הניצחון אתמול (ראשון) בראמון סאנצ'ס פיחואן 0:1 על סביליה, חניכיו של זינדין זידאן מציגים יכולת רעה מפתיחת העונה, שבאה לידי ביטוי במחזור הפתיחה של ליגת האלופות עם הפסד 3:0 לפ.ס.ז'. אם הקבוצה תמשיך באותו הקו ולא תתרומם, הנהלת המועדון עלולה לעשות את הצעד עבור רכישתו של סטרלינג מוקדם מהצפוי.  

זינדין זידאן. יקבל חיזוק מאנגליה? (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)
זינדין זידאן. יקבל חיזוק מאנגליה? (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי