פיקה: "קדם העונה לא עזר לנו". ואלוורדה: "סוארס חשוב"

לואיס סוארס מאוכזב
לואיס סוארס מאוכזב | LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

בברצלונה יודעים שהניצחון על ויאריאל היה חשוב כמו אוויר לנשימה אך בתקשורת סיכמו: "שלוש נקודות עם אגרה" - מסי שבספק לחטאפה. הבלם כעס על שריקות הבוז לחלוץ. גריזמן: "רחוקים מהגרסה הטובה ביותר שלנו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
 ברצלונה אמנם חזרה לנצח אתמול (שלישי) כשגברה 1:2 על ויאריאל בקאמפ נואו, אך אלופת ספרד עדיין נמצאת בכאוס גדול. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה, ששיחקה לראשונה העונה עם הטריו ההתקפי החדש: ליאו מסי-אנטואן גריזמן-לואיס סוארס – הובילה 0:2 מהיר והאוהדים היו בטוחים שהם בדרך לראות הצגה – אלא שבארסה הסתפקה ב-1:2 צנוע. היא שובר לא הצליחה לשמור על שער נקי (ספגה עשרה שערים מפתיחת העונה – כמו בטיס), האורוגוואי ספג בוז והגרוע מכל – מסי שרשם הופעת בכורה בהרכב, שוב נפצע, ונמצא בספק גדול למשחק נגד חטאפה ביום שבת.

המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר: "קודם כל חשוב לנצח, אנחנו משחקים טוב יותר בבית. זה היה משחק לא פשוט. התחלנו את המשחק טוב, שלטנו בכדור. השער השלישי היה קרוב אבל לא הגיע. ארתור היה מצוין, הוא יכול לשחק בעמדה קדמית יותר, הוא מוסר טוב ובועט מצוין. את העונה שעברה הוא סיים עם בעיות פיזיות".


על הפציעה של מסי: "כשמשהו קורה למסי, העולם נעצר, אבל זה נראה לא רציני והחלטתי שיוחלף כאמצעי זהירות. כאשר ליאו הוחלף נחלשנו, הם שלטו בכדור וכבשו שער. אני לא חושב שיש בעיה מבחינת פציעות, זו הפרנויה שלכם העיתונאים".



ליאו מסי. בספק לחטאפה (Alex Caparros/Getty Images)


סרחיו בוסקטס אמר: "אנחנו יודעים שהמשחק נגד גרנדה היה רע. היינו צריכים את הנקודות, אסור לנו להרשות לעצמנו למעוד כל כך הרבה. עלינו לעשות דברים טוב יותר כקבוצה. הובלנו 0:2 ולאחר מכן נחלשנו. אני מקווה שהפציעה של מסי לא רצינית. עלינו להשתפר במשחקי החוץ. המעמד שלי? ברור שיש הרבה תחרות, זה טוב לכולם וככה הרמה עולה. אעשה את מיטב יכולתי". כשנשאל האם הוא חושש שיסופסל במשחקים החשובים, אמר: "נראה כשיגיעו המשחקים החשובים".



הבלם ג'רארד פיקה מצא את האחת הסיבות לפתיחת העונה החלשה: "בדרך כלל אנחנו פותחים את העונה טוב יותר, לפעמים זה קורה. קדם העונה בטח לא עזר לנו. היו הרבה טיסות למקומות רחוקים, אבל אנחנו בארסה, ואין תירוצים. עלינו לנצח גם אם יש פצועים. זה חשוב שניצחנו כדי לא להתנתק מהמוליכות. ברור שהפציעה של מסי השפיעה. אנחנו רוצים לנצח את חטאפה גם בלי מסי שהוא הטוב ביותר, זה יהיה משחק אחר. אין שתי גירסאות לברצלונה, אבל ברור שהרחק מהבית היריבות מרגישות חזקות יותר. אנחנו צריכים לנצח בחוץ".


הבלם כעס על שריקות הבוז לסוארס: "אני מבין את האוהדים, הם משלמים כסף ורוצים לראות כדורגל טוב, זכותם לבטא את התחושות שלהם. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל גם לאנשים יש רגשות, וקשה להצליח ככה. כל אחד מנסה לעשות את הכי טוב שהוא יכול".  אנטואן גריזמן שכבש את שער היתרון בנגיחה, הודה: "אנחנו רחוקים מהגרסה הטובה ביותר שלנו"




בכלי התקשורת כמובן, לא יכלו להתעלם מהפציעה של מסי, שהוחלף בפעם החמישית בקריירה במחצית ולראשונה מאז ינואר 2016. "תגובה הגיעה – עם אגרה (הפסד)", נכתב בשער "מונדו דפורטיבו". ב"ספורט" נכתב: "שלוש נקודות לתפרים", שם הוסיפו: "בארסה השתפרה מספיק כדי לנצח בניגוד למשחק הקודם אך לא כדי לשפר את המצב רוח הכללי". סוארס קיבל את הציון הנמוך 4 – "לא הציג נוכחות ברחבה, ללא הצלחה ודיוק", בעוד פאטי זכה לשבחים עם הציון 8 על אף ששיחק קצת יותר מרבע שעה: "הקאמפ נואו מתייחס אליו כמו אליל. אחרי שניות בודדות הכניס את היריבה לקשיים – אמיץ, רענן ואלגנטי. כשהכדור אצלו, תמיד קורה משהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי