פיפ"א זייפה? קפטן ניקרגואה ומאמן סודן הכחישו הצבעה למסי

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

השניים, שעל פי הרשימות נתנו את הקול שלהם לארגנטינאי, הגיבו בטוויטר וטענו כי מדובר בשקר. קפטן ברצלונה בספק למשחק נגד אינטר, שחקני אלופת ספרד קיימו ארוחה משותפת להרמת המורל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שחקני ברצלונה ערכו אתמול (רביעי) ארוחת ערב משותפת, שאותה ארגן הקפטן ליונל מסי במטרה לשפר את היחסים בין השחקנים וכך לצאת מהתקופה השלילית שעוברת על הקבוצה. חברי הסגל והצוות מקצועי של אלופת ספרד נפגשו בבית מלון בקטלוניה וזו הייתה הפעם הראשונה העונה שהקבוצה מתאספת לאירוע מסוג זה.

מעבר לתוצאות הבינוניות (שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים בכל המסגרות), מכת הפציעות שפקדה את מסי, סוארס ודמבלה בין השאר, פגעה לא רק מקצועית בקבוצה אלא גם מורלית ולכן מסי יזם את הפגישה לקראת משחק הליגה נגד חטאפה, יריבה שמקשה על ברצלונה בדרך כלל.

מסי עלה בהרכב לראשונה בעונה הנוכחית בשלישי האחרון כשברצלונה אירחה את ויאריאל, אך לצערם של הקטלונים הוא מתח את שריר הירך השמאלי והקבוצה הודיעה אתמול שהוא בספק למשחק נגד אינטר במסגרת ליגת האלופות, שייערך ביום רביעי הקרוב.

הפציעות לא עוזבות אותו העונה. ליונל מסי (Alex Caparros/Getty Images)
הפציעות לא עוזבות אותו העונה. ליונל מסי (Alex Caparros/Getty Images)

בנושא אחר, המחלוקת סביב הבחירה במסי כשחקן השנה של פיפ"א הולכת וגוברת. קפטן נבחרת ניקרגואה חואן באררה, שלפי הפרסום של פיפ"א הצביע ל"פרעוש", צייץ: "כל מידע לגבי ההצבעה שלי לפרס 'דה בסט' הוא מזויף, תודה רבה". מאוחר יותר, מאמן נבחרת סודן, שגם הוא כביכול הצביע למסי, פרסם בטוויטר תמונה ובה רשומים מוחמד סלאח, סאדיו מאנה וקיליאן אמבפה כשחקנים שקיבלו את הקולות שלו, בעוד בפיפ"א שינו את הרשימה שלו לליאו מסי, וירג'יל ואן דייק וסאדיו מאנה בסדר הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי