אייבר חזרה מפיגור כפול ל-2:3 מדהים על לופטגי וסביליה

שחקני אייבר חוגגים
שחקני אייבר חוגגים | האתר הרשמי

האנדלוסים, ללא דאבור שישב ביציע, כבר הובילו בהפסקה משערים של אוקמפוס (11) וטורס (33), אבל אורלאנה (65) לאון (77) ו-ואלדס (82) בכדור חופשי אדיר קבעו מהפך והפסד שני ברציפות לקבוצה שכבר הובילה את הטבלה

קבוצות: אייבר סביליה
(גודל טקסט)
המחזור השישי בליגה הספרדית, שנדחס לאמצע השבוע בגלל פגרות הנבחרות של ספטמבר ואוקטובר, הסתיים הערב (חמישי) עם שלושה משחקים.במרכזי שבהם התארחה סביליה אצל אייבר והופתעה עם 2:3 ביתי אדיר. סלטה ויגו ואספניול נפרדו בתיקו 1:1, ובשעה זו ריאל סוסיאדד מארחת את אלאבס.


אייבר – סביליה 2:3
מונאס דאבור נותר שוב ביציע, עדיין ללא דקות משחק בליגה העונה ובקושי עם דקות ספסל, ובלעדיו השחקנים של לופטגי השתלטו בקלות על המחצית הראשונה וניצלו את ההגנה החלשה של המארחת. בדקה ה-11 לוקאס אוקמפוס קיבל כדור עומק נפלא מחואן יורדן ולבד מול השוער העלה את האנדלוסים בקלות ל-0:1, ובדקה ה-33 הוא היה זה שנתן מסירת רוחב נהדרת לאוליבר טורס שהכפיל את התוצאה.


סביליה היתה בדרך לניצחון קל שהיה נותן לה את המקום השני, אבל במחצית השנייה קבוצת הצמרת נעלמה. פביאן אורלאנה כבש בפנדל (65), והמארחת הקטלאנית קיבלה תנופה. פדרו לאון ניצל יציאה נוראית של תומאש ואצ'ליק כדי לקבוע שוויון מוצדק בדקה ה-77, והאנדלוסים נכנסו להלם. אבל עוד לפני שהם הצליחו להתאושש ולשמור לפחות על הנקודה, אייבר קיבלה בדקה ה-82 בעיטה חופשית 22 מ' מהשער וחוסה אנחל ואלדס שלח כדור מסובב לפינה התחתונה, קובע מהפך ו-2:3 סנסציוני לקבוצת התחתית, ניצחון ראשון העונה לקבוצתו שהוא גם הפסד שני ברציפות לאורחת.




סביליה תארח ביום ראשון את סוסיאדד, ולאחר מכן בחמישי את אפואל ניקוסיה בליגה האירופית, ואז תצא למשחק החוץ הקשה ביותר שאפשר לדמיין בקאמפ נואו מול ברצלונה הכואבת. עד אז כדאי ללופטגי ושחקניו לצאת מההלם ולנסות לחזור למסלול הניצחונות. אולי שחקן ישראלי אחד שעדיין לא קיבל הזדמנות העונה יכול להיות הפיתרון?


תוצאות נוספות
סלטה ויגו – אספניול 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי