"באמת מוזר שדאבור לא משחק, אבל צריך לכבד את המאמן"

מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי
מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי | סביליה

ניקולס פארחה, שחקן העבר של סביליה, דיבר על הישראלי ב'אלדסמארקה': "הצוות המקצועי יודע הכי טוב עבור המועדון וצריך לכבד זאת". על דה יונג וצ'יצ'ריטו שטרם כבשו בליגה: "מוקדם להסיק מסקנות, צריכים ביטחון"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
גם אתמול (חמישי) מואנס דאבור לא היה בסגל של סביליה, שמצידה רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם לאייבר בחוץ וירדה למקום השביעי. מעבר לעובדה כי הישראלי טרם נרשם בסגל בליגה הספרדית, החלוצים שכן משחקים במקומו, לוק דה יונג, מוניר אל חדדי וצ'יצ'ריטו לא כבשו והדבר מעלה סימני שאלה בהקשר לדאבור.


שחקן העבר של סביליה ניקולס פארחה התראיין לאחר המשחק ב'אלדסמארקה' והתייחס לאי שיתופו של דאבור: "ראיתי אותו מתאמן טוב בקבוצה, אבל אלו ההחלטות של המועדון או המאמן והם יודעים למה הם עושים את זה וצריך לכבד זאת. כולנו תמיד רוצים את הטוב ביותר עבור סביליה, אבל אין ספק שבתור צופה הסיטואציה הזאת מעט מוזרה".


יחד עם זאת, פארחה ביקש לתת סבלנות יתרה להולנדי ולמקסיקני שלא פוגעים במשחק הליגה: "לסביליה היו חלוצים ברמה גבוהה מאוד בשנים האחרונות וצריך להם ביטחון לאורך זמן, אני יודע מזה להיות במועדון הזה ובמה זה כרוך, מוקדם מדי כעת להסיק מסקנות. אלו שחקנים שמונצ'י בחר בקיץ".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי