ניימאר לברצלונה: אוותר על התביעה תמורת חוזה מובטח

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

למרות ניסיון הקטלונים להשיב את הברזילאי מפריז סן ז'רמן, החלוץ הגיע לביקור בזק בספרד בעקבות דיון בבית המשפט כחלק מדרישתו ל-26 מיליון יורו שלא שולמו לו. הוא מוכן לוותר על הכסף תמורת הבטחה בכתב שיירכש

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
במשך כל הקיץ ניסתה ברצלונה לרכוש את ניימאר מפריז סן ז'רמן, אבל כידוע מדובר בסאגה שהסתיימה בקול ענות חלשה – וכלל לא נופתע אם בקיץ 2020 היא תשוב לחיינו ופעם נוספת ינסו הקטלונים להשיב את הכוכב הברזילאי לקבוצה. אבל עד אז, אתמול (חמישי) נחת ניימאר בברצלונה ולא כדי לנהל מו"מ עם מועדונו הקודם, אלא לקראת דיון שנערך הבוקר בבית המשפט בתביעה שהגיש השחקן נגד ברצלונה.


ניימאר למעשה הגיש תביעת ענק נגד ברצלונה, לאחר שהמועדון סירב לשלם לו מענק בסך 40 מיליון יורו. בשנת 2016 חתם ניימאר על חוזה חדש בברצלונה ובמסגרתו הוא אמור לקבל מענק חתימה על סך 40 מיליון יורו, אלא שכעבור שנה הוא בחר לעבור לפריז סן ז'רמן, ששילמה את סעיף השחרור שלו בסך 222 מיליון יורו, ולכן ברצלונה סירבה להמשיך ולשלם לחלוץ את סכום העתק שמגיע לו כמענק על הישארותו.


ניימאר טוען שעד כה הועברו לחשבון הבנק שלו 14 מיליון יורו מתוך ה-40 ותבע את המועדון בדרישה ליתרת הסכום. עם זאת, גם בשל המו"מ בין הצדדים לנוכח רצונו של השחקן לחזור לקבוצה, בינתיים הצדדים רחוקים מפשרה ולפי "קנדה סר" החלוץ אף הציע באמצעות נציגיו לוותר על החוב תמורת הבטחה בכתב שברצלונה תרכוש אותו עד קיץ 2020 מפריז סן ז'רמן. ניימאר, אגב, לא הגיע הבוקר לבית המשפט מכיוון שנאלץ לשוב לפריז, לקראת המשחק מחר (שבת, 18:30) בו קבוצתו תתארח אצל פאולו סוזה ובורדו, שלושה ימים בלבד לאחר שהפסידה בביתה 2:0 לריימס של פרדראג ראיקוביץ'.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Squad

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי