בספרד מהללים את סביליה: "פארטידזו", דה יונג ספג ביקורת

שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

הקבוצה של לופטגי ניצחה לראשונה בפיחואן והציג את המשחק הטוב ביותר שלה העונה, אך החלוץ שעדיין לא כבש קיבל את הציון "0" ב"מארקה". מנגד, נוליטו "הוכיח למה אפשר לסמוך עליו". דאבור יקווה לשחק נגד אפועל

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
לאחר שני הפסדים רצופים, סביליה חזרה לנצח אתמול (ראשון) כשגברה 2:3 על ריאל סוסיאדד בראמון סאנצ'ס פיחואן, ובשעה טובה השיגה ניצחון ביתי ראשון העונה. בספרד חושבים שלפחות בצד ההתקפי מדובר במשחקה הטוב ביותר העונה. "פארטידזו (משחק גדול) בפיחואן, כמה רצון ותשוקה לנצח", נכתב ב"מארקה", כשב"אס" נכתב: "משחק נהדר של החניכים של לופטגי שספגו שער מהיר אבל התעשתו". 


מי שסחט את מרבית המחמאות היה החלוץ נוליטו שכבש שני שערים בחמשת משחקיו בליגה – שווה לרקורד שלו ב-25 המשחקים שקדמו לכך. "כבש שער גדול שהחל את הקאמבק, נראה מחובר והוכיח למה אפשר לסמוך עליו שוב", נכתב עליו ב"רדיו סביליה". "הוסיף לכישרון הגדול שלו גם רוח לחימה ושיתוף פעולה מצוין עם סרחיו רגילון, הוא מהפתעות העונה של סביליה", הוסיפו ב-"אס".


נוליטו אמר: "זה היה משחק קשה שהסתבך עוד יותר על ההתחלה, סבלנו, אבל אני חושב שהיינו עדיפים על יריבה נהדרת כמו ריאל סוסיאדד. בחלק השני היינו חזקים מאוד. צריך להפגין אופי בחיים ובכדורגל, אנחנו צריכים להאמין בקבוצה, לא משנה מה יקרה, תמיד יש עוד משחק בחמישי וגם ביום ראשון. אני רוצה ליהנות ושמח להחזיר למאמן ולאוהדים על האמון בי".



מחזיר על האמון. נוליטו (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)



המאמן ז'ולן לופטגי סיכם: "התרגשנו לנצח בבית, אני חושב שהתגובה של הקבוצה הייתה פנטסטית, הפגנו רוח אמיתית. היה קשה לנו להשאיר מאחור את המחצית השנייה נגד אייבר וזה היה מסוכן, אבל הצלחנו להגיב מהר. אני כועס על השער שספגנו לקראת הסיום (ה-2:3), זה גרם לנו להיות במתח, אבל אני שמח שניצחנו".


מנגד, לוק דה יונג שוב פתח בהרכב ואיכזב והוא ממשיך לחפש שער בכורה לאחר 520 דקות. ב"מארקה" הוא כלל לא קיבל שום ציון על משחקו אמש. "אין לו מזל, הוא עובד קשה אבל לא כובש", נכתב ב"אס". מואנס דאבור שכמובן שוב לא נכלל בסגל, יקווה לקבל דקות במשחק הליגה האירופית בחמישי במשחק נגד אפועל ניקוסיה, כאשר שלושה ימים אחר כך תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה מאוד בקאמפ נואו נגד האלופה ברצלונה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי