הביקורות נגד לופטגי גוברות: "האוהדים רוצים את דאבור"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer / Contributor

דה יונג שוב היה מהחלשים בסביליה והחמיץ הזדמנויות קורצות עוד כשהמשחק בקאמפ נואו היה בתחילתו, האנדלוסים הובסו בסופו של דבר 4:0 והקהל דורש לראות את הישראלי על המגרש: "זה מקרה מוזר"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

ספק גדול אם סביליה ומאמנה ז'ולן לופטגי ציפו ליותר מדי ממפגשם בקאמפ נואו נגד ברצלונה, אבל ה-4:0 אמש (ראשון) היה מאוד מביך עבור האנדלוסים ועורר זעם בקרב האוהדים. זה לא ההפסד לאלופה במגרשה שיכול להתקבל על הדעת, אלא שבדקה ה-3:0 הייתה סביליה בפיגור של שלושה שערים, דווקא אחרי שהגיעה להזדמנויות קורצות ובכלל הייתה יכולה למצוא את עצמה ביתרון מפתיע.

זו גם הסיבה שחצים רבים מופנים לעברו של המאמן לופטגי, שגם במחזור השמיני בספרד בחר לפתוח עם לוק דה יונג בחוד ולא עם חאבייר הרננדס, כשגם, כידוע, מואנס דאבור ישב ביציע וכלל לא התלבש משחק שמיני ברציפות. "האוהדים מבקשים את דאבור", הייתה הכותרת ב"eldesmarque", שם נכתב בנוסף: "ללוק דה יונג היו שלושה מצבעי הבקעה ואת כל השלושה הוא פספס. זו הייתה הופעה מאוד בעייתית שלו, הוא ממשיך להוות בעיה".

דאבור זכה לקבלת פנים חמה מאוהדי סביליה ביום חמישי האחרון כשעלה מהספסל לבכורה ביתית ב-0:1 על אפואל ניקוסיה בליגה האירופית, ועל אף שהיו טענות שהאהדה הרבה לה זכה הייתה כביקורת ללופטגי, אי שיתופו של הישראלי – כמו גם הבחירה לספסל את צ'יצ'ריטו ומוניר אל חדדי – הובילה פעם נוספת לבקשות לראות את דאבור בהרכב.


דה יונג. החמצות גדולות בברצלונה (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)

גם ב"comuniate" ניסו לנתח את מצבו של דאבור, בידיעה שפורסמה תחת הכותרת "המקרה המוזר של רוני לופס ומואנס דאבור". גם שם ניסו להבין מדוע לופטגי מתעקש על דה יונג וכתוצאה מכך סופג ביקורות נוקבות – כל זאת בזמן שיש לו עוד חלוצים אחרים בסגל, בייחוד לופס ודאבור שעלו לקבוצה הקיץ 42 מיליון יורו ביחד. 

לאחר המשחק טען לופטגי שהוא מרוצה מדה יונג ושהיה חסר לו המזל, וגם המנהל המקצועי מונצ'י הבהיר: "הגענו למצבים ופתחנו טוב, אבל בכל זאת הובסנו. אי אפשר להפיל את האשמה על דה יונג או על אף אחד אחר וכמובן שאני לא מרוצה מההפסד, אבל יודע שהקבוצה תקום מזה, תראה אופי ותשתפר".

"דאבור הוא מקצוען אמיתי. אני מבטיח שאין שום דבר מעבר לפאן המקצועי בכל הקשור לאי זימונו לסגל. כרגע, המאמן חושב שלשחקנים האחרים מגיע לשחק לפניו, אבל זה לא יישאר לנצח. הוא יקבל את ההזדמנות שלו גם בליגה".

מונצ'י.
מונצ'י. "דאבור יקבל את ההזדמנות גם בליגה" (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי