דיווח בספרד: ריאל תנסה להחתים את ארלינג הולאנד מזלצבורג

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images

ב"אס" טוענים שהבלאנקוס חושבים על מהלך להביא את הצעיר הנורבגי, שכבר כבש 18 שערים מתחילת העונה ומתאים למדיניות הרכש של המועדון. החלוץ בן ה-19 כבר סירב ליובנטוס, האם יגיע לברנבאו?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הגיעה לפגרת הנבחרות כשהיא מוליכה את הליגה הספרדית, ולמרות הביקורות על היכולת הלא מרשימה שלה ואיבוד הנקודות נגד קבוצות חלשות היא עדיין בלתי מנוצחת בזירה המקומית. ועדיין, נראה שזינדין זידאן רוצה להתחזק. ב"אס" הספרדי פורסם הבוקר (שישי) כי ריאל סימנה את מטרת ההתחזקות הבאה שלה: ארלינג הולאנד הנורבגי, הכוכב של רד בול זלצבורג.

בן ה-19 מככב בליגה האוסטרית וכבר כבש לא פחות מ-18 שערים ב-11 הופעות בכל המסגרות, כולל שלושער לרשת גנק בבכורה שלו בליגת האלופות ושער נגד ליברפול באנפילד. הוא מוליך כרגע את טבלת הכובשים המקומית עם 11 שערים, לצידו של שון וייסמן הישראלי. על פי העיתון, הוא מתאים כמו כפפה לאסטרטגיה של המועדון ממדריד להביא זרים צעירים בעלי כישרון כמו ויניסיוס, פדריקו ואלוורדה ורודריגו גואש.

גם מחירו של הנורבגי עומד לטובת זידאן. זלצבורג שילמה עליו 5 מיליון יורו בלבד, והאתר "טרנספרמרקט" מעריך את שוויו הנוכחי ב-12 מיליון יורו, סכום שריאל בהחלט יכולה להרשות לעצמה להוציא. את הולאנד מייצגת משפחתו, שמקבלת ייעוץ מהסוכן הבכיר מינו ראיולה.

הלאנד חוגג את השלושער נגד גנק. בקרוב בברנבאו? (JOE KLAMAR/AFP/Getty Images)
הלאנד חוגג את השלושער נגד גנק. בקרוב בברנבאו? (JOE KLAMAR/AFP/Getty Images)

לא ברור אם ריאל אכן תעשה צעדים משמעותיים בכיוונו של הולאנד, שכבר סירב ליובנטוס לפני שחתם באוסטריה, כיוון שבעמדה הזאת כבר יש לה את בנזמה ולוקה יוביץ'. אבל על פי העיתון הפסרדי, הכוכב הנורבגי הצעיר מתאים לפרופיל של הקבוצה וייתכן שכבר בינואר היא תנסה לשכנע את זלצבורג למכור אותו.

ריאל תתארח במיורקה מיד אחרי החזרה מפגרת הנבחרות בשבוע הבא, ואחרי קפיצה קטנה לטוריקה למשחק נגד גלאטסראיי של רדמאל פלקאו בליגת האלופות היא תגיע למבחן האמיתי שלה: קלאסיקו נגד ברצלונה בקאמפ נואו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי