מכה כפולה לריאל מדריד: לוקה מודריץ' וגארת' בייל נפצעו

לוקה מודריץ', גארת' בייל
לוקה מודריץ', גארת' בייל | GEOFF CADDICK / AFP

שבועיים לקלאסיקו נגד ברצלונה, שני כוכבי הבלאנקוס נפגעו במשחק בין קרואטיה לווילס שהסתיים ב-1:1. זלטקו דאליץ' אמר: "אני מקווה שהוא יהיה בסדר", ראיין גיגס הודה כי שחקן הכנף סירב לרדת מהמגרש

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מכת הפציעות של ריאל מדריד מסרבת להיגמר, גם כאשר השחקנים נמצאים מחוץ למועדון. אתמול (ראשון) במהלך המשחק בין ווילס לקרואטיה שהסתיים ב-1:1 שני כוכבי הבלאנקוס, גארת' בייל ולוקה מודריץ' נפצעו.

מודריץ' ניסה לחטוף את הכדור, לצערו נפצע בדרך ואף הוחלף בדקה ה-90. לפי 'אס' הקרואטי קיבל מכה חזקה והוא ייבדק בימים הקרובים כדי לאבחן את חומרת הפציעה. לעומת זאת מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' מרגיע וטוען כי הפציעה לא חמורה כל כך: "הוא יצטרך לנוח במשך יומיים שלושה ואני מקווה שהוא יהיה בסדר".

לעומת הקשר הקרואטי, הפציעה של בייל חמורה פחות, הוולשי שכבש את הראשון במשחק סבל התכווצות, אך לא הוחלף והשלים 90 דקות. מאמנו ראיין גיגס הודה כי הוא סירב לרדת מהמגרש, בשל מצבה של ווילס שצברה את נקודתה השמינית בבית והיא במרחק של ארבע נקודות מהונגריה שנמצאת במקום השני.


לוקה מודריץ' וגארת' בייל מול ליאו מסי. שחקני ריאל מדריד יהיו כשירים לקלאסיקו? (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)
 

המשחק הקרוב של ריאל מדריד יהיה ביום שבת נגד מיורקה וכבר ביום שלישי הקבוצה תצא טורקיה, שם תפגוש את גלאטסראיי בליגת האלופות. אבל המשחק החשוב ביותר הוא ללא ספק המפגש נגד ברצלונה ביום שבת הבאה ועדיין לא ברור אם צמד השחקנים יהיו כשירים למשחק בקאמפ נואו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי