ברצלונה החליטה שקוטיניו לא יחזור, גם ניימאר מתרחק

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

ב"אס" נטען שגם אם באיירן מינכן לא לממש את האופציה לצרפו לאלתר תמורת 120 מיליון יורו, הברזילאי יוצע לקבוצות פרמיירליג ובכל מקרה לא יהיה חלק מהסגל. חלוץ פריז סן ז'רמן לא צפוי לשוב גם בשל עליית פאטי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"פתיחת העונה הטובה של פיליפה קוטיניו בבאיירן מינכן לא גרמה לתסכול בברצלונה", נכתב הבוקר (שלישי) ב"אס" הספרדי, כחלק מידיעה לפיה הקטלונים החליטו שהקשר לא ילבש יותר את מדי הקבוצה – כך שגם אם הבווארים לא יממשו את האופציה לרכוש אותו עבור 120 מיליון יורו בסיום העונה, הוא בכל מקרה לא ישוב לליגה הספרדית.

קוטיניו נכנס לעניינים בליגה הגרמנית ובבאיירן מרוצים מפתיחת העונה שלו, כבש פעמיים ובישל שלושה שערים בשמונה משחקים, אבל בברצלונה החליטו שכך או אחרת הוא לא ישוב ושאם לא תהיה ברירה ייעשה ניסיון למכור אותו לאחת מקבוצות הפרמיירליג, דבר שלא יצא אל הפועל הקיץ כשבין השאר נטען שהברזילאי הוא שמסרב לעבור לקבוצה באנגליה שמתחרה מול ליברפול, כאשר מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם היו המועמדות לצרפו על פי הדיווחים.

למרות כל האמור לעיל, כמובן שבברצלונה מחזיקים אצבעות לקוטיניו ומקווים שתהיה זו באיירן מינכן שתממש את הסעיף ותרכוש אותו בסכום הנקוב בחוזה בין הצדדים, סכום עתק שיסייע לקבוצה בחלון ההעברות הבא – במהלכו היא עשויה לנסות להנחית חלוץ בכיר, כשבין השמות שהוזכרו היו שמותיהם של קיליאן אמבפה והארי קיין. 

במקביל לידיעה על קוטיניו, ב"מונדו דפורטיבו" נטען שהקולות במועדון להחזרת ניימאר הולכים ופוחתים. החלוץ בן ה-27, שנפצע בתחילת השבוע במשחק האימון של ברזיל מול ניגריה (1:1) וייעדר כארבעה שבועות, לא חזר הקיץ לקבוצה למרות מו"מ ארוך ומתיש לאור סירובה של פריז סן ז'רמן למכור אותו בסכום נמוך מ-200 מיליון יורו ובברצלונה מעריכים שגם בקיץ הבא תהיה זו משימה כמעט בלתי אפשרית להשיבו, כשבמקביל עלייתו של אנסו פאטי בן ה-16 עשויה גם היא לגרום לראשי המועדון לרדת מניימאר.


קוטיניו מחליף את ניימאר. צריכים לשכוח מברצלונה? (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי