מסי בטקס קבלת נעל הזהב: "רוצים לזכות בליגת האלופות"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

כוכב ברצלונה, שכבש 36 שערים בעונת 2018/19 וזכה בתואר היוקרתי בפעם השישית, הצהיר: "הליגה חשובה לנו יותר מכל, אבל בברצלונה אנו תמיד מכוונים לזכייה בכל המפעלים". וגם: למי הודה מבין חבריו לקבוצה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בפעם השישית בקריירה קיבל היום (רביעי) ליאו מסי את נעל הזהב, אבל זו בוודאי הייתה הפעם הכי סנטימנטלית: כוכב ברצלונה הגיע לטקס בדיוק 15 שנה אחרי שהכל התחיל, כי ב-16 באוקטובר 2004 הוא עלה לראשונה להופעה רשמית במדי ברצלונה, כאשר בדקה ה-84 נגד אספניול הוא החליף את דקו, שהיה מי שכבש את שער הניצחון באותו דרבי.


מסי היה אז ילד בן 17 ו-22 ימים ובאותם ימים עשה היסטוריה בתור השחקן הכי צעיר שעולה לבוגרים, שיא שאנסו פאטי בן ה-16 שבר לאחרונה, אבל מאז, כידוע, הפך אולי לגדול שחקני הכדורגל אי פעם והיום קיבל את התואר היוקרתי של הכובש המצטיין באירופה בפעם השישית בקריירה והשלישית ברציפות – אחרי שכבש 36 שערים ב-2018/19 והקדים את קיליאן אמבפה שכבש 33 שערים. בזכיותיו הקודמות הוא כבש 34 (2009/10), 50 (2011/12), 46 (2012/13), 37 (2016/17) ו-34 (2017/18).


מסי עלה לבמה כדי לקבל את הפרס כשהוא מלווה באשתו ושני ילדיו מתיאו וטיאגו, אבל לא רק להם הוא הודה בנאומו: "אני מודה לכל הנוכחים, במיוחד למשפחתי שכאן איתי וגם ללואיס (סוארס) וג'ורדי (אלבה), שניים שבלעדיהם לא הייתי יכול לקבל את התואר".




מסי גם נשאל על מטרות ברצלונה העונה והשיב: "כמובן שליגת האלופות זה מפעל מיוחד שאנחנו כל שנה רוצים לזכות בו, אבל הליגה היא החשובה ביותר וכשמצליחים בה אז גם ההרגשה בליגת האלופות ובגביע היא טובה יותר. אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות, אבל לעולם לא נשכח שיש לנו גם את הליגה והגביע – בברצלונה אנחנו מכוונים תמיד לזכייה בכל התארים".


לאחר מכן סיפר בקצרה מסי על חייו הפרטיים: "אני לא עושה בבית יותר מדי, אני כמעט שלא עוזר אלא יותר מבקש עזרה מאחרים. אני נותן חשיבות רבה לאוכל ולמנוחה ותמיד אומר לילדים שלי שעליהם לאכול בריא, כי קצת קשה להם עם ירקות ודברים כאלה. טיאגו אוכל, אבל מתיאו…איך אני ישן? גם משאית שתעבור לא תצליח להעיר אותי".



מסי עם אשתו, ילדיו ונעל הזהב השישית (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)



מסי והשלל לאורך הקריירה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי