הפעם זה ייצא לפועל? ויאריאל ואתלטיקו עשויות להיפגש במיאמי

פונס מורי, אלברו מוראטה
פונס מורי, אלברו מוראטה | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

שנה לאחר הניסיון להעביר את המשחק של ג'ירונה נגד ברצלונה לארה"ב, שהסתיים ללא הצלחה, שתי הקבוצות מוכנות לעשות היסטוריה ולשחק ביבשת אמריקה במסגרת הליגה הספרדית בחודש דצמבר

(גודל טקסט)

לפני שנה ראשי "לה ליגה" חתמו עם חברת ענק בארצות הברית על חוזה ל-15 שנה במטרה לשווק ולקדם את הליגה הספרדית באמריקה, כשכחלק מההסכם משחקים מרכזיים אף ייערכו על אדמת ארצות הברית וגם בקנדה והניסיון המרכזי היה ניסיון קיום המשחק בין ברצלונה לג'ירונה במיאמי בינואר 2019, אולם חודש לפני המפגש, בוטל המסע והמשחק התנהל כרגיל באצטדיון מונטיליבי.

בליגה הספרדית לא התייאשו ולפי דיווחים ב'אל קונפידיסיאל', מנהלת הליגה סיכמה עם המועדונים להעברת המשחק בין ויאריאל לאתטלקיו מדריד, שעתיד היה להתקיים באצטדיון לה סרמיקה מגרשה הביתי של הצוללת הצהובה למיאמי.

נשיא ויאריאל פרננדו רויג התייחס לסוגיה ואמר: "מקווה שהפעם זה ייצא לפועל. אנחנו מנסים לראות אם יהיה אפשר לשחק במיאמי, גם אתטליקו וגם אנחנו רוצים לשחק שם. אבל הייתי רוצה שזו תהיה הסכמה של כולם".


ויאריאל. תארח בארצות הברית? (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)

עם זאת מבינים כל הצדדים כי מדובר בפרויקט לוגיסטי של ממש, החל מהטסת אוהדים לארה"ב, פיצוי הקבוצות ואצטדיון שיכול לאכלס את כמות המנויים הגבוהה של הקבוצות הגדולות. לכן לא בטוח שהקבוצות הגדולות, או לפחות יריבותיהם יסכימו לקיים משחקים מחוץ לאדמת ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי