0:3 קל לברצלונה באייבר, ולנסיה סחטה תיקו 1:1 מאתלטיקו

לואיס סוארס, אנטואן גריזמן
לואיס סוארס, אנטואן גריזמן | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

היה שווה לחכות: מסי, סוארס וגריזמן פתחו לראשונה העונה בליגה, כבשו לזכות בארסה והקפיצו את האלופה למקום הראשון בטבלה. הקולצ'ונרוס רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. בהמשך: ריאל מדריד תתארח במאיורקה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בספרד שהחל אתמול (שישי) נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים נוספים. במשחק המוקדם גברה ברצלונה 0:3 על אייבר במשחק נהדר. לאחר מכן, אתלטיקו מדריד ו-ולנסיה נפרדו ב-1:1 בוונדה מטרופוליטנו. חטאפה גברה 0:2 לגאנס מצמד שערים של אנחל. בהמשך הערב: ריאל מדריד מגיעה בהרכב חסר מאוד למיורקה. 

אייבר – ברצלונה 3:0
אלופת ספרד פתחה לראשונה העונה עם השלישייה ההתקפית שנבנתה מן הקיץ: ליאו מסי-לואיס סוארס-אנטואן גריזמן, והשלושה שנראו נהדר יחד הוכיחו שהיה שווה לחכות. לפני פגרת הנבחרות סופסל גריזמן כזכור אך הפעם ניצל את היעדרותו של עוסמאן דמבלה המושעה. בזכות הניצחון, הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה העפילה לפחות זמנית לפסגת הטבלה, לראשונה העונה. סמואל אומטיטי שיחק לראשונה העונה.

בארסה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-13 לאחר שיתוף פעולה כל-צרפתי: הבלם קלמן לנגלט מסר כדור ארוך, גריזמן עצר, התקדם ובעט בקלות מול מרקו דמיטרוביץ', 0:1 לבארסה. מסי הגיע למצב מצוין מול השוער אך זה הציל את המארחת והותיר אותה במשחק. שער של סוארס בהקפצה בדקה ה-50 נפסל בגלל נבדל.


שחקני ברצלונה חוגגים. ניצחון מרשים (ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images)

בדקה ה-58 בארסה סגרה עניין עם מהלך התקפי נפלא: פרנקי דה יונג מסר ימינה ואז החל מהלך משולב של הטריו ההתקפי של ברצלונה: סוארס העביר לגריזמן שהסיט שמאלה ומסי כבש בקלות. הקונצרט של בארסה נמשך בדקה ה-66: גריזמן שלח מסירה ענקית, מסי היה יכול לכבוש אך פירגן לסוארס שגלגל לרשת החשופה, 0:3 לבארסה.

באמצע השבוע תצא בארסה למשחק חוץ נוסף כשתתארח אצל סלאביה פראג בליגת האלופות ביום רביעי. בעוד שבוע, כזכור, היא במנוחה לאור דחייתו של הקלאסיקו. המארחת תצא למשחק חוץ נגד ויאדוליד.

אתלטיקו מדריד – ולנסיה 1:1
אחרי שלא השכילה לכבוש בשני המשחקים האחרונים, אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה המשיכה עם רצף המשחקים המאכזב, כאשר סיימה ב-1:1 בביתה נגד ולנסיה. ז'ואאו פליקס, דייגו קוסטה ואלברו מוראטה פתחו בחוד של הקולצ'נרוס, והתקשו מאוד לייצר מצבים נגד ההגנה החזקה של האורחת. בדקה ה-36 המקומיים קיבלו כדור עונשים מוצדק, לאחר שמוראטה ניסה להגביה כדור לעבר הרחבה וסחט פנדל מפוקפק.

קוסטה לקח על עצמו את האחריות על הבעיטה וכבש בקלילות. בדקה ה-82 ולנסיה השיגה את השוויון המוצדק, לאחר דקות רבות בהן הייתה עדיפה. הקפטן דני פארחו סובב כדור חופשי מרהיב והכניע את יאן אובלק, בדרך לקבוע חלוקת נקודות צודקת בוונדה מטרופוליטינו.

אתלטיקו מדריד פספסה הזדמנות גדולה להיצמד לריאל מדריד במספר הנקודות ונותרה במקום הרביעי בטבלה עם 16 נקודות. מנגד, ולנסיה טיפסה למקום השישי בעזרת הנקודה היקרה שהשיגה בעיר הבירה.

דייגו סימאונה. משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון לקבוצתו (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)
דייגו סימאונה. משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון לקבוצתו (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

תוצאות נוספות
חטאפה – לגאנס 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי