הקלאסיקו ייערך ב-18 בדצמבר, הנהלת הליגה לא מרוצה

סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה
סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

המשחק היה אמור להיערך ביום שבת הקרוב אך נדחה מחשש שהמהומות בקטלוניה ישפיעו על המשחק. ה"לה ליגה" תפנה לגורמים גבוהים יותר על מנת לקבוע את המשחק בתאריך אחר כדי שלא יתנגש עם הסיבוב הראשון של גביע המלך

(גודל טקסט)

בספרד נושמים לרווחה: יש תאריך חדש לקלאסיקו. ועדת התחרויות של הליגה (RFEF) קבעה כי המשחק ייערך ביום רביעי, ה-18 בדצמבר. זו הפעם החמישית בהיסטוריה בה הקלאסיקו נדחה, והראשונה מאז עונת 1989/90.

ברצלונה וריאל מדריד היו אמורות לשחק, כזכור, ביום שבת הקרוב אלא שבעקבות חשש מגל האלימות בקטלוניה – המשחק נדחה. הליגה הספרדית הציעה את רעיון החלפת הביתיות שנפסל על הסף מצד המועדונים. הקבוצות התבקשו להגיע להסכמה על תאריך חדש עד היום (שני). השתיים רצו לשחק ב-18 בדצמבר אלא שבאותו יום נערך הסיבוב הראשון של גביע המלך בהשתתפות הגדולות, ונשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס כעס: "זה לא יכול לקרות, אסור לזלזל בגביע". על פי התקשורת הספרדית, נראה כי הנהלת הליגה תנסה לשנות את ההחלטה על ידי פנייה לגורמים גבוהים יותר.

מעבר לכך, בספרד רצו לקיים את המשחק הגדול בסוף השבוע ובשעה מוקדמת – בהתאם להסכם הטלוויזיה שיש ללה-ליגה עם השוק האסייתי (הקלאסיקו לפני שנתיים נערך בשעה 13:00 שעון ישראל ביום שבת) וזו הסיבה שנפסל תאריך 4 בדצמבר (יום רביעי).

התאריך השני שהועלה כאפשרות הוא השביעי בדצמבר, יום שבת, אלא שבזמן הזה נערך כמובן מחזור ליגה רגיל: ברצלונה הייתה אמורה לפגוש את מאיורקה וריאל מדריד משחקת בבית נגד אספניול. המועדונים הלכו לקראת הגדולות ואישרו את העניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי