"לה ליגה" תערער: "הקלאסיקו צריך להיערך ב-4.12"

סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה
סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

הנהלת הליגה דורשת שהמשחק בין ברצלונה לריאל מדריד ייערך שבועיים קודם לכן בטענה לתקדים מסוכן שעלולות ליצור הקבוצות, כמו גם הפגיעה הצפויה בגביע המלך

(גודל טקסט)

מאז הודיעה ההתאחדות הספרדית על כך שהאל-קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד ייערך ב-18 בדצמבר במקום בשבת הקרובה, דווח לא אחת כי "לה ליגה" מתנגדת בתוקף ומתכוונת להילחם בהתאחדות כדי להזיז את המשחק פעם נוספת. היום (חמישי) היא הודיעה רשמית על כוונתה לערער על תאריך המשחק בטענה שמבחינתה יש רק אפשרות אחת רלוונטית. יום רביעי, 4.12.2019.

הנהלת "לה ליגה" אמנם הודיעה על החלטתה לערער, אבל הבהירה שאין בכוונתה לפנות לערכאות משפטיות אם בקשתה לא תתקבל והמשחק יישאר ב-18.12 ורק ציינה שבכוונתה לפעול בכלים העומדים לרשותה מבלי לציין כיצד. במכתב מפורט למדי, מסבירה "לה ליגה", בין שלל טענותיה, כי לא יעלה על הדעת ששתי קבוצות הן שיקבעו את תאריך המשחק – כזכור, ה-18.12 זהו התאריך שהוסכם על ידי שני המועדונים ולפי ראשי הליגה מדובר בתקדים מסוכן שעלול לאפשר בעתיד לקבוצות לשנות תאריכי משחקים בהסכמה משותפת.

יתרה מכך, 18.12 זהו תאריך המיועד למשחקי גביע המלך וישנה הפנמה שאם ייערך במקביל קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, ייפגע מפעל הגביע והחשיפה אליו באותו יום תהיה מזערית. בין הנימוקים ישנה גם הבקשה לערוך את המשחק בתאריך הראשון שמאפשר להפגיש ביניהן ובו לא אמור להיערך שום משחק ממסגרת אחרת, ה-4.12 כמובן שגם נקבע מראש על ידי ראשי הליגה כתאריך פוטנציאלי לעריכת משחקים שנדחו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי