דיווח בספרד: ארנסטו ואלוורדה יעזוב את ברצלונה בתום העונה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Denis Doyle/Getty Images

למרות שהיא מוליכה את טבלת ה'לה ליגה', במועדון לא מתכוונים להמשיך את ההתקשרות עם הספרדי ורונאלד קומאן הוא המועמד המוביל להחליפו. גם שמו של מארק ואן בומל עלה כאפשרות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה אמנם נמצאת במקום הראשון בליגה הספרדית ומוליכה גם את פסגת הבית שלה בליגת האלופות, אך על פי דיווח של ה'אס' הספרדי מדובר בעונתו האחרונה של ארנסטו ואלוורדה בקבוצה ומי שאמור להחליפו הוא מאמן נבחרת הולנד רונאלד קומאן.

למאמן הספרדי, שהוביל את ברצלונה לאליפות בשנתיים האחרונות, חוזה עד תום העונה ולקבוצה יש אופציה להאריך אותו בעונה נוספת, אך במועדון מאמינים שהוא יסיים את דרכו כבר בסיום העונה הנוכחית. אם הוא יצליח שוב לזכות ב'לה ליגה' הוא יהיה המאמן השני בהיסטוריה של ברצלונה שזכה שלוש אליפויות בשלוש שנותיו הראשונות, בצוותא עם פפ גווארדיולה.

מי שאמור לעמוד על הקווים בקאמפ נואו אחרי ואלוורדה הוא רונאלד קומאן, שחקן העבר של המועדון. מאמן נבחרת הולנד, שהוביל בעבר את ולנסיה, סאות'המפטון ואברטון, חתם על סעיף עם ההתאחדות ההולנדית, שיאפשר לו להשתחרר מחוזהו לאחר יורו 2020. בספרד דווח כי כבר לאחר התבוסה 4:0 לליברפול בחצי גמר ליגת האלופות אשתקד, שמו של קומאן עלה, אך האחרון רצה להישאר בנבחרת האורנג' ולהצעיד אותה באליפות אירופה הקרובה.

ארנסטו ואלוורדה. צפוי לעזוב בסוף העונה (Alex Caparros/Getty Images)
ארנסטו ואלוורדה. צפוי לעזוב בסוף העונה (Alex Caparros/Getty Images)

למרות שקומאן הוא המועמד העיקרי, גם שמו של מארק ואן בומל מאמנה של פ.ס.וו איינדהובן עלה בין היתר. ההולנדי הוביל את קבוצתו העונה שעברה למקום השני בליגה המקומית לאחר מאבק עיקט על האליפות עם אייאקס אמסטרדם. העונה הוא שוב נמצא מאחורי האלופה, כשהפער זהה. עם זאת, סיכויו לקבל את תפקיד האימון של אלופת ספרד נמוכים לעומת קומאן, שמזוהה מאוד עם המועדון ומוערך בצורה יוצאת דופן אצל האוהדים מאז שכבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות בשנת 1992.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי