אתלטיקו מדריד חזרה לנצח עם 0:2 ביתי על אתלטיק בילבאו

סאול ניגס, אלברו מוראטה
סאול ניגס, אלברו מוראטה | Denis Doyle/Getty Images

הקולצ'ונרוס גברו על הקבוצה מחבל הבאסקים בזכות שערים של סאול ומוראטה, קוריאה בישל פעמיים. מוקדם יותר, לגאנס ניצחה לראשונה העונה ו-ויאדוליד השיגה 0:2 על אייבאר

(גודל טקסט)
משחקי השבת של המחזור העשירי של הליגה הספרדית היו צריכים להיפתח בצורה חגיגית הרבה יותר – עם הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד בקאמפ נואו, אך כאמור בשל אירועים פוליטיים בקטלוניה מפגש הענקיות נדחה לחודש דצמבר. במקום זאת לגאנס פתחה את היום עם ניצחון ראשון העונה לאחר שגברה 0:1 על מאיורקה. לאחר מכן ויאדוליד ניצחה 0:2 את אייבר. בהמשך: ואתלטיקו מדריד תארח את אתלטיק בילבאו.


אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו 0:2
הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון והשיגו שלוש נקודות לראשונה מאז ה-0:2 על מאיורקה לפני חודש. בצל מכת הפציעות והביקורת מצד הקהל, סאול ניגס ואלברו מוראטה כבשו את השערים שהבטיחו לסגנית אלופת ספרד את ניצחונה החמישי העונה, כשאנחל קוריאה בישל את שניהם. אתלטיקו טיפסה זמנית למקום השני בטבלה והיא בשוויון נקודות עם ברצלונה, לה יש משחק חסר בעקבות ביטול הקלאסיקו. הבאסקים סופרים כבר חמישה מחזורים ללא ניצחון והתוצאה הערב עלולה להוריד אותם לחלק התחתון של הטבלה.




לגאנס – מאיורקה 0:1
העולה החדשה הגיע למגרשה ביתי של לגאנס אחרי שני ניצחונות רצופים כאשר האחרון היה נגד ריאל מדריד בביתה, אך דווקא המארחת שטרם ניצחה ערב המחזור חגגה על חשבונה שלוש נקודות יקרות אשר הקפיצו אותה באופן זמני מעל אספניול למקום ה-19. את השער היחיד במשחק כבש מרטין ברייטוויט בדקה ה-31.



תוצאה נוספת
ויאדוליד – אייבר 0:2


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי