מסי: "אני חייב לגעת כל הזמן בכדור. התאמנתי חזק ונפצעתי"

ליאו מסי
ליאו מסי | Aitor Alcalde/Getty Images

קפטן ברצלונה התראיין והסביר את פתיחת העונה: "הגעתי עם מוטיבציה גבוהה והגזמתי". על סגנון המשחק: "הרבה יותר קשר מאשר חלוץ". וגם: רגעי השיא בנבחרת והמטרה הבאה, החשיבות של רונאלדיניו ושער הבכורה בברצלונה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בספרד היו אמורים לקום הבוקר (ראשון) לאחר שיגעון הקלאסיקו בין ברצלונה וריאל מדריד אלא שהמשחק נדחה. במקום זאת, במדינה נהנו מכל פיסת מידע על הראיון שהעניק ליאו מסי ל-TyCSports. קפטן בארסה חוזר לשער הבכורה במועדון ומדבר על רונאלדיניו, מסמן את הקופה אמריקה בארגנטינה כמטרה הברורה של הנבחרת וגם על ה-VAR ופתיחת העונה הקשה.


על ה-VAR: "אני אוהב את ה-VAR אבל רק אם משתמשים בו היטב. אני לא אוהב את זה שהמטרה היא שיסיר את הספקות והוא עדיין לא עושה את זה. בסופו של דבר הכל עדיין נקבע לפי העין של השופט שלא משתמש בזה מספיק. זה טוב מאוד אבל לא מנוצל היטב".


הפציעות: "הגעתי נחוש עם מוטיבציה גבוהה לאחר החופשה והתחלתי מיד עם אימונים חזקים, לא הייתי צריך לעשות את זה. התאמנתי כאילו אני כבר בחודש של אימונים. אבל זהו, אני מרגיש חזק וקיבלתי את קצב המשחק בחזרה".



מסי פצוע. התאמן בעצימות גבוהה מדי (Alex Caparros/Getty Images)


השער הראשון בבארסה: "מסרתי לרונאלדיניו, נעתי לעומק וחיכיתי. הוא שלח מסירה נהדרת. וכבשתי אבל השער נפסל. אהבתי את זה שביטלו לי את השער, זה גרם לי להיות בטירוף. בהמשך שוב קיבלתי מסירה מרונאלדיניו וכבשתי שער דומה".


השותפים של מסי: "רונאלדיניו עזר לי מאוד, נכנסתי לחדר ההלבשה בגיל 16-17 וראיתי את כל השחקנים הגדולים האלה, "מפלצות". הוא גרם לי להרגיש בנוח, להרפות את הלחץ. בהמשך, על המגרש, הוא תמיד חיפש אותי למרות ששיחקנו מעט ביחד. צר לי שלא שיחקתי איתו יותר". כשנשאל על לואיס סוארס ענה: "התרגלנו זה לזה מהר מאוד, אנחנו מכירים אחד את השני מצוין. יש לנו ילדים באותו גיל, אנחנו חיים כל יום יחד כבר חמש שנים. גם עם קון (סרחיו אגוארו) יש לי קשר מעולה אבל רחוק יותר". על רונאלדו נזאריו אמר: "הוא היה פנומן, החלוץ הטוב ביותר שראיתי, כל מה שהוא עשה היה מרשים מאוד".


הפרישה בברצלונה: "אני לא רוצה לעזוב. יש לי חלום ילדות לשחק בניואלס ולחוות את הכדורגל הארגנטינאי אבל אני לא יודע אם זה יכול לקרות, יש לי משפחה וזה לפני הרצון שלי. אני גר במקום שנותן לי הכל, תודה לאל, יש לי שלושה ילדים ואני רוצה להבטיח להם עתיד מרהיב. לטיאגו יש את החברים שלו. כשאנחנו נוסעים לארגנטינה לחודש הוא רוצה לחזור לספרד".



מסי ורונאלדיניו. הברזילאי בישל לו את שער הבכורה (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


נבחרת ארגנטינה: "בספרד אם אתה מפסיד שום דבר לא באמת קורה אבל בארגנטינה אתה לא יכול לעזוב את הבית, זה מטורף, אנשים חיים ככה. זה היה החלום שלי ללבוש את מדי הנבחרת. הגענו לגמר הקופה אמריקה וגם לגמר המונדיאל וזה לא דבר קטן. עשינו הכל כדי לנצח וזה כאב לנו שלא הצלחנו לשמח את כולם. אנחנו צריכים לזכות בקופה הבאה שייערך בארגנטינה. הרגעים היפים שלי בנבחרת? לאחר ההפסד לקולומביה במוקדמות מונדיאל 2014 משהו השתנה ולא הפסדנו עד לגמר המונדיאל. נהנינו בכל יום".


הסגנון שלו: "אני לא סקורר טיפוסי, אני לא חלוץ, מעדיף לשחק מאחור, לגעת הרבה בכדור וליצור. אני לא חיי רק על שערים. אם אני מבלה הרבה זמן בלי לגעת בכדור זה מתסכל אותי, רוצה להיות קרוב לכדור. אני הרבה יותר קשר היום. למדתי לווסת את עצמי ולמצוא את הרגע המתאים לעשות פעולות ולהתאמץ".


מסי עם אמבפה. רוצה לזכות בקופה אמריקה בארגנטינה (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי