Sport1 Banner

הזאר: "הגעתי כדי לזכות בצ'מפיונס", בייל יעזוב בחורף?

אדן הזאר
אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor

הקשר התראיין לערוץ הטלויזיה של המועדון: "כשאני על המגרש אני לא חושב על זה חולצה מספר 7. ריאל הקבוצה הגדולה בעולם". לפי "מארקה", הוולשי שהמריא ללונדון באישור - רוצה לעזוב בסין ובקבוצה נערכים לכך

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד נחה כמעט שבוע לאור דחיית הקלאסיקו ומחר (רביעי) תרצה לחזור למסלול הניצחונות בליגה כשתארח את לגאנס בסנטיאגו ברנבאו, ובינתיים לא שקט בבירת ספרד. גארת' בייל והמועדון שוב נמצאים בסכסוך. בספרד דווח שהוולשי, שביקש שלא לפרסם את המצב הרפואי המדויק שלו, עדיין לא חזר לאימונים והמריא אתמול (שלישי) לאנגליה כדי לשוחח עם סוכנו ג'ונתן ברנט ואולי כדי למצוא פתרון לפציעה, אך לא רק זה.


לפי "מארקה" ו"אס", העיתונים הגדולים במדריד, הוולשי רוצה לעזוב את ריאל מדריד כבר בינואר כשאופציית סין שנפלה בקיץ – שוב על הפרק. "פרק חדש בסאגה הנצחית מול גארת' בייל", נכתב ב"מארקה", "בייל מגיב עם הפיתרון הסיני". "BaleXit", נכתב בשער "אס" עם משחק מילים, כשהזכירו שהמועדון נערך לעזיבתו כבר בחורף.


היחסים בין המאמן זינדין זידאן לבין הוולשי היו מתוחים רוב הזמן והפיצוץ הגיע שוב ב-1 באוקטובר כשבייל קיבל מנוחה נגד גלאטסראיי. הוא ראה בזה חוסר אמון ועונש של זידאן ולא אמצעי זהירות. בייל הורה לסוכנו למצוא לו דרך יציאה בחורף. בשש וחצי העונות בלבן הוא שיחק רק 53% מהמשחקים ולכן לא מצא קבוצה באירופה שתהיה מוכנה לעמוד בשכרו. המועדון שדרש עבורו 30-40 יורו בקיץ יהיה מוכן להקל ביציאתו בשל חוסר סבלנות. בספרד דווח כי הבלאנקוס החליטו שלא לבצע רכש בחורף אך אם בייל יעזוב ובכך יוכלו לחסוך את שכרו הכבד – האופציה של קשר מרכזי תחזור שוב אל הפרק.


שחקן העבר פדג'ה מיאטוביץ' משוכנע שזה הפיתרון הטוב ביותר עבור הצדדים. הוא משוכנע שבייל לא מספיק נאמן וממוקד למועדון ואמר: "סדרי העדיפויות של בייל הם נבחרת ווילס, משחק הגולף ורק אז ריאל מדריד".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aquí tenéis nuestra portada de mañana, martes 29 de octubre 'BALEXIT'

A post shared by Diario AS (@diarioas) on



עוד בריאל מדריד, אדן הזאר התראיין לערוץ הטלויזיה של המועדון ודיבר על הלחץ, החלומות, המאמן זידאן והמטרות העונה. הזאר אמר: "החלום שלי תמיד היה להגיע לריאל מדריד, לשחק בקבוצה הטובה בעולם. אני מאוד שמח. רציתי לשחק גם בפרמיירליג ולכן הגעתי לצ'לסי. טיבו קורטואה מכיר אותי ואני סומך עליו, הוא תמיד אמר לי שזה המועדון הטוב בעולם. רציתי להגיע כבר לאחר המונדיאל אך זה לא היה אפשרי. נשארתי עוד עונה באנגליה וזה הקל את היציאה שלי, הם הבינו אותי ושחררו אותי. פלורנטינו פרס אמר לי שהוא מחכה לי במדריד".


על זידאן: "אם אתה באמת אוהב כדורגל אתה צריך לאהוב את זידאן, גם אם אתה לא אוהד ריאל מדריד. מבחינתי כילד הוא היה הטוב מכולם, רציתי לראות איך הוא עובר שחקנים, מכדרר. בראיון הוא אמר שהיה מחתים אותי בעיניים עצומות ואבי אמר לי שעליי להמשיך לעבוד כדי להגיע לריאל. כשזידאן פרש לא חשבתי שהוא ייאמן כל כך מהר. עכשיו אנחנו יחד ואני שמח ללמוד מהאליל שלי".


זכייה בליגת האלופות: "מבחינתי, כמו שאמרתי ביום הראשון, ליגת האלופות חשובה מכל. בלונדון הגעתי לחצי הגמר רק פעם אחת. צ'לסי זכתה במפעל בפעם היחידה שלה לפני שאני הגעתי. קשה לזכות בליגת האלופות. אליפויות חשובות מאוד וכבר זכיתי בהן. אני כאן כדי לזכות בליגת האלופות".


אדן הזאר (OZAN KOSE/AFP via Getty Images)
 


על המגרש: "כשאני משחק אני לא חושב שיש לי את הספרה מבפר 7 על הגב אך כמובן שלא קל ללבוש את החולצה הזו אחרי כריסטיאנו רונאלדו, גם ראול היה מספר 7 ועוד שחקנים גדולים. כשאני נכנס לסנטיאגו ברנבאו אני שמח כי זה המועדון הגדול בעולם. אנחנו הולכים לתת הכל כדי לזכות בתואר בסיום העונה. אנחנו צריכים לזכות בתואר. אני רוצה לנצח משחקים ואז הכל יהיה בסדר".
 

עוד באותו נושא: אדן הזאר, גארת' בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי