זידאן: "בייל לא ביקש לעזוב". דאבור בסגל של סביליה

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

ריאל רוצה לחזור לנצח בליגה כשתפגוש את גראנדה, הוולשי ייעדר כמו גם חאמס אך מאמנו מציין: "הוא טס באישור, כשהוא בריא כולם יודעים איזה שחקן הוא". הישראלי ברשימת 21 המוזמנים של לופטגי למשחק בוולנסיה

(גודל טקסט)
 מחזור אמצע השבוע בספרד שיוצא לדרך כבר הערב (שלישי) עם משחקיהן של ברצלונה ואתלטיקו מדריד, יימשך גם מחר (רביעי) עם לא פחות חמישה מחזורים, כשבמוקד משחקי רביעי, ריאל מדריד מארחת את לגאנס כשכזכור במשחקה האחרון בליגה רשמה את הפסד הבכורה כשנכנעה 1:0 למאיורקה. מעבר לכך, סביליה תתארח במאסטייה נגד ולנסיה במשחק צמרת, בתקווה שדאבור יזכה לדקות ראשונות בליגה הספרדית.


ריאל מדריד – לגאנס (22:15)
הקבוצה של זינדין זידאן הצליחה לנצח 0:1 גלאטסראיי בטורקיה בשלב הבתים בליגת האלופות ולהרגיע מעט את הלחץ אך ברור שריאל מדריד לא משכנעת. הבלאנקוס מגיעים למשחק ללא גארת' בייל שהמריא ללונדון בשל סיבות אישיות ולפי הדיווחים עשוי לעזוב בינואר, וכן ללא חאמס רודריגס שהפך לאב בפעם השנייה אתמול ונמצא במולדתו, כשמנגד לוקה מודריץ' חוזר לכשירות. כמו כן, המגן הצרפתי פרלאן מנדי עשוי לשחק לראשונה בברנבאו.




זידאן התייחס כמובן לבייל :"הוא מעולם לא דיבר על עזיבת המועדון. הרבה דברים נאמרו. הוא שחקן חשוב בסגל הזה. אני חושב שהוא כן שמח להיות כאן. הוא דיבר עם המועדון ועם הרופא והמריא באישור וזה הדבר החשוב ביתר. הוא יחזור אחר הצהריים למדריד. הוא הבין שהוא לא היה מספיק כשיר כדי לשחק נגד ברוז'. אם הוא לא זמין אז הוא לא זמין – נקודה. כשהוא כשיר במאה אחוז אנחנו יודעים למה הוא מסוגל. אם תגיע הצעה בינואר המועדון ישוחח איתו".



גארת' בייל (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)


על המשחק מחר: "אנחנו מסתגלים ללוח המשחקים, עלינו להיות מוכנים. מחר יש לנו משחק נוסף ואנחנו יודעים מה עלינו לעשות כדי לנצח. במדריד תמיד יש מחלוקות וזה בסדר, אני רגיל לזה, זה תמיד יהיה ככה. ימים רעים הם חייו של המאמן, אני לא מוותר". בנוסף, זידאן החמיא לראול שלפני 25 שנה ערך את הופעת הבכורה שלו בריאל: "הוא אגדה במועדון ואני בטוח שיום יבוא והוא ייאמן את הקבוצה".

 

על אף שהקבוצה הרוויחה מספר ימי מנוחה בשל דחיית הקלאסיקו, בספרד מעריכים כי זידאן ייבצע רוטציות וקאסמירו צפוי לקבל מנוחה. בשל המשחק החסר, ריאל צנחה עד למקום השישי בטבלה והיא תרצה לחזור לצמרת.


לגאנס, מנגד, מגיעה למשחק במקום האחרון בטבלה כשניצחה פעם אחת בלבד העונה, אם כי הניצחון הושג ביום שבת האחרון, 0:1 חשוב ביתי על מאיורקה משער של החלוץ מרטין בריית'וויט. לאורחת אחת ההתקפות החלשות בליגה כלרשותה חמישה שערי זכות בלבד.



קאסמירו. צפוי לזכות למנוחה (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)

ולנסיה – סביליה (20:00)
הקבוצה של ז'ולן לופטגי התאוששה מהתבוסה נגד ברצלונה בקאמפ נואו והגיבה עם שני ניצחונות ליגה רצופים ללא ספיגה, כאשר לוק דה יונג וחאבייר הרננדס כבשו לאחרונה שערי בכורה בקבוצה במסגרת הליגה. אלה כמובן בשורות לא טובות עבור מואנס דאבור, שקיבל את ההזדמנות בליגה האירופית, אך לא הצליח להבקיע על אף שהגיע להזדמנויות. עם זאת, הישראלי נכלל ברשימת 21 השחקנים שזימן ז'ולן לופטגי למפגש ורק בסמוך לשריקת הפתיחה יתברר האם הוא יזכה לשבת לראשונה על הספסל במשחק ליגה.


לופטגי אמר: "ולנסיה תכריח אותנו לעשות משחק נהדר, נצטרך להיות בשיא שלנו. יש לנו רק 48 שעות להתאושש, קצב המשחקים לא מפסיק אבל נעמוד בזה. רוטציות? אני תמיד מחפש להציג את ה-11 הטובים ביותר. אני שמח שיש הרבה שחקנים טובים שמשחקים נהדר. הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא לא מה שעשית אלא מה שאתה עומד לעשות. אני חושב שהליגה מאוד שוויונית וצריך לנצח כל הזמן, אין דרך אחרת. אף אחד לא יודע איך הליגה תסתיים, יש עוד הרבה מאוד זמן". כשנשאל על מאמן ולנסיה אמר: "סלאדס הוא חבר שלי, אני מאחל לו את הטוב ביותר לאחר המשחק. ולנסיה בידיים טובות".


לאחרונה עלו דיווחים לפיהם מריו מנדז'וקיץ' אמור להצטרף בקבוצה ושהמנהל המקצועי מונצ'י לא מרוצה מהחוד שלו. לופטגי אמר בנושא: "אנחנו לא חושבים על עזיבה של שחקנים, אלא איך להפיק את המיטב מכולם".



מואנס דאבור. ייצא לוולנסיה, אבל האם יישב על הספסל? (סביליה, רשמי)


הקבוצה של אלברט סלאדס אכזבה בגדול כשנכנעה 3:1 לאוסאסונה, דווקא לאחר תקופה טובה ותיקו 1:1 נגד אתלטיקו מדריד בוונדה מטורפוליטנו והיא מדורגת רק במקום ה-12. השוער יאספר סילסן התגבר על סחרחורת ויפתח בהרכב בעוד החלוץ רודריגו ייעדר בשל השעייה. מקסי גומס צפוי להחליפו. ולנסיה מציגה מאזן טוב במשחקי הבית שלה נגד סביליה. לפני שנתיים זה נגמר בניצחון 0:4 מוחץ כשהאנדלוסים ניצחו בחמישה משבעת המשחקים האחרונים ולא הפסידו.


משחקים נוספים: ריאל סוסיאדד – לבאנטה (20:00), אתלטיק בילבאו – אספניול (21:00); בטיס – סלטה ויגו (22:00);


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי