תצוגת תכלית של ליאו מסי ב-1:5 של ברצלונה על ויאדוליד

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הארגנטינאי כבש צמד אדיר ובישל פעמיים בדרך לניצחון מוחץ, לנגלה, וידאל וסוארס הוסיפו שער כל אחד. אתלטיקו מדריד שוב איבדה נקודות לאחר ששמטה יתרון שהשיג מוראטה, ספגה בדקה ה-83 וסיימה ב-1:1 עם אלאבס

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגה הספרדית יצא הערב (שלישי) לדרך עם הופעה מרשימה של ליונל מסי, שהוביל את ברצלונה לניצחון מוחץ על ויאדוליד. עוד לפני כן, אתלטיקו מדריד שוב שמטה נקודות יקרות כשסיימה רק ב-1:1 בחוץ מול אלאבס ורשמה תוצאת תיקו רביעית בחמשת מחזורי הליגה האחרונים.

ברצלונה – ויאדוליד 1:5

אחרי שהתאושש מהפציעות שפקדו אותו בתחילת העונה והחל לחזור לעצמו עם שערים בשלושת המשחקים האחרונים, הערב כבר קיבלנו את ליאו מסי שאנחנו מכירים. הקפטן סיפק תצוגת תכלית עם צמד מרשים ושני בישולים יפהפיים בדרך לניצחון מוחץ של בארסה, שחזרה לפסגת הטבלה למרות משחק חסר, לפחות עד שגרנאדה תשחק מחרתיים נגד חטאפה.



קלמן לנגלה כבש את הראשון כבר בדקה השנייה אחרי בלבול בהגנת ויאדוליד. קיקו השווה ממצב נייח עבור האורחים כעבור שלוש עשרה דקות, אבל אז החל המופע של מסי. הפרעוש הקפיץ כדור מעל כל הגנת היריבה לעבר ארתורו וידאל, שפרץ לרחבה והכניע את בוגר "לה מאסיה" ג'ורדי מאסיפ כדי להחזיר לקטלונים את היתרון בדקה ה-29. חמש דקות חלפו ומסי סובב בעיטה חופשית שלא הותירה לשוער סיכוי והכדור טס כל הדרך אל הרשת בדרך ל-1:3.



בדקה ה-75, ראקיטיץ' המחליף סיפק מסירת עומק מצוינת לארגנטינאי, שהשתלט בצורה וירטואוזית תוך כדי סיבוב ובנגיעה השנייה שלח את זה לרשת והשלים צמד. כדי להשלים את החגיגה, מסי השחיל כדור עומק לעברו של לואיס סוארס, שהבקיע את החמישי בדקה ה-76 וקבע את תוצאת המשחק.



תצוגת תכלית. מסי חוגג (Alex Caparros/Getty Images)

אלאבס – אתלטיקו מדריד 1:1
אתלטיקו מדריד שבה למסלול הניצחונות בשבת האחרונה עם 0:2 ביתי על אתלטיק בילבאו, אבל הערב דייגו סימאונה ושחקניו שבו לסורם כשהצליחו יכולת חלשה ואיבדו נקודות יקרות במשחק חוץ מול אלאבס – שבששת משחקי הבית שלה העונה הפסידה רק פעם אחת, לפני קרוב לחודשיים ב-1:0 לסביליה.

בתום מחצית ראשונה מאופסת, במהלכה אתלטיקו כמעט שלא איימה על שערו של פרננדו פאצ'קו, סימאונה העלה בדקה ה-60 את אלברו מוראטה על חשבונו של הקטור הררה, כעבור 10 דקות הכניס גם את קוקה במקום דייגו קוסטה ומיד אחר כך הגיע שער היתרון היקר: מוראטה הוריד כדור ומיהר לרחבה, קוראה הכניס כדור עומק בין הבלמים ואותו מוראטה היה שם בשביל לסיים את המהלך, עוד לפני שדייגו קוסטה הספיק להתיישב על הספסל.

זה כבר נראה היה שאתלטיקו מדריד תשוב עם כל שלוש הנקודות, אלא שבדקה ה-83 לוקאס פרס השתחרר משני שומרים, הניף את רגל שמאל ומצא את החיבורים הרחוקים של יאן אובלק כדי לסיים את ההתמודדות ב-1:1. לאלאבס כעת 12 נקודות והיא לפחות זמנית במקום ה-13. בעוד אתלטיקו עם 20 נקודות ובהחלט סביר שעד סיום המחזור היא תידרדר מחוץ לרביעייה הראשונה, לאור העובדה שגם ריאל מדריד, שערב המחזור מדורגת שישית, יכולה לעקוף אותה.


אלברו מוראטה. אתלטיקו שוב שמטה נקודות (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי