בספרד חגגו: "ריאל מדריד ממריאה, יוביץ' הצטרף למסיבה"

לוקה יוביץ', מרסלו
לוקה יוביץ', מרסלו | SOPA Images / Contributor

התקשורת החמיאה אחרי ה-0:5 על לגאנס, אך זידאן שמר על איפוק: "זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה". על בייל: "אם הוא עזב את המגרש, כנראה שהיה לו אישור לכך". רודריגו שפתח וכבש: "לא ציפיתי להתחיל כך"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
"ריאל מדריד ממריאה", "לוקה יוביץ' הצטרף למסיבה", כך צעקו הבוקר (חמישי) הכותרות של האס והמארקה אחרי שהבלאנקוס דרסו את לגאנס 0:5 ונצמדו לברצלונה, לה נקודה יותר, בפסגת הטבלה בתום עשרה מחזורים. הקבוצה מהבירה כבשה חמישה שערים במשחק ליגה לראשונה מאז מאי 2018, אז היא דרסה את סלטה ויגו עם 0:6 מהדהד. למרות שקארים בנזמה הנהדר הבקיע ובישל פעמיים ולוקה יוביץ' כבש את שער הבכורה שלו, את תואר השחקן המצטיין קטף דווקא אדן הזאר שלא היה מעורב ישירות באף גול.


רודירגו, שערך בכורה בהרכב ריאל בליגה וכבש את שערו השני בשלושה מחזורים, התרגש בסיום: "לא ציפיתי שזה מה שיקרה, הדברים מתקדמים מהר, אבל כמובן שאני מאושר מאוד. לגאנס קבוצה איכותית וידענו שנצטרך להרוג את המשחק בשלב מוקדם. באיזו עמדה אני מעדיף לשחק? אני יכול להיות בשני הצדדים, זה לא ממש מפריע לי. פתחתי את המשחק בכנף ימין ולאחר מכן החלפתי מקומות עם אדן הזאר".


המאמן זינדין זידאן, שהרגיש את מפלס הלחץ עולה לגבהים חדשים, הודה: "היינו זקוקים לניצחון מהסוג הזה. כשאתה מבקיע בדקות הראשונות, הדברים הופכים להיות פשוטים יותר. אני שמח, אבל לא חושב שזה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. אני מרוצה מכך שלא הורדנו הילוך והבקענו שערים נוספים במחצית השנייה".




על רודריגו ויוביץ' אמר זידאן: "אני מאושר עבור שניהם. למרות שלוקה לא שיחק יותר מידי, הוא היה זקוק לשער הנהדר הזה. רודריגו משתפר עם הזמן, הוא בחור עם אישיות. בנזמה? מעבר לגולים, הוא הופך את מי שלידו לטוב יותר". הצרפתי התייחס לכך שהברזילאי ויניסיוס ג'וניור לא נכלל בסגל למשחק: "אני מאמין בו ואין לצעד הזה שום משמעות, זו הייתה החלטה מקצועית". על גארת' בייל: "אם הוא עזב את המגרש, כנראה שהיה לו אישור לכך. שוחחנו בחדר ההלבשה".


קאסמירו, עליו אמר זידאן שהוא כנראה לא יזכה למנוחה בתקופה הקרובה, הוסיף: "ואלוורדה שחקן חשוב לקבוצה ואני נהנה לשתף איתו פעולה. באופן כללי, אני מרגיש שאני בכושר טוב וכיף לי לשחק כדורגל. רודריגו ו-ויניסיוס? תחרות זה דבר בריא, הם חברים מאוד טובים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי