לבאנטה חזרה מפיגור והדהימה את ברצלונה עם ניצחון 1:3

שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

ליאו מסי העלה את האלופה ליתרון עם פנדל מוצלח במחצית הראשונה, אך בליץ של המארחים לאחר ההפסקה הפך את התוצאה והעניק להם שלוש נקודות יקרות. סוארס חש כאבים בשריר התאומים ונאלץ להתחלף

(גודל טקסט)

הפתעה ענקית התרחשה היום (שבת) בליגה הספרדית: לבאנטה הקטנה חזרה מפיגור לניצחון 1:3 מדהים על ברצלונה, שעלולה לאבד את המקום הראשון בטבלה אם ריאל מדריד תגבור בהמשך הערב על בטיס. ההפסד קטע רצף של שבעה ניצחונות של הקטלונים בכל המסגרות.

ההתחלה הייתה דווקא חיובית מבחינת האלופה. ליאו מסי כבש את שערו החמישי בליגה, עם פנדל מוצלח בדקה ה-38 שהעלה את הקטלונים ליתרון. שלוש דקות לאחר מכן, לואיס סוארס נאלץ לרדת לספסל לאחר שחש כאבים בשריר התאומים של רגלו הימנית.

במחצית השנייה הגיע בליץ של המארחים, שניצלו טעויות במרכז ההגנה החלש של ברצלונה. בדקה ה-61, חוסה קמפאנה הכניע את טר שטגן אחרי הרחקה רעה מאוד של פיקה. תוך שתי דקות, קמפאנה בישל למושאל מריאל מדריד בורחה מיוראל, ששיגר בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה והשלים מהפך. בדקה ה-68, פיקה שוב הרחיק רע והכדור נפל לרגליו של נמניה ראדויה שכבש את השער השלישי של לבאנטה.

מסי הצליח לצמק, אך שופט הווידאו פסל את השער בצדק כיוון שגריזמן היה מעורב במהלך ממצב של נבדל והתוצאה נשמרה עד לסיום המשחק. לבאנטה חיברה ניצחון ליגה שני ברציפות ועלתה זמנית למקום השמיני בטבלה.


הדהימו את האלופה. שחקני לבאנטה חוגגים (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי