בריאל כעסו על ה-VAR, בספרד קטלו: "בלי גולים אין פסגה"

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים
שחקני ריאל מדריד מאוכזבים | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס דרשו פנדל לאחר נגיעת יד של פדל, בוטראגיניו: "אנחנו לא מבינים את חוסר האחידות". ראמוס הודה: "יצאנו עם טעם מריר". מנדי ספג ביקורות על יכולתו בהתקפה. זידאן: "הכל היה מושלם חוץ מהשער שלא הגיע"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד החמיצה אתמול (שבת) הזדמנות גדולה להשתלט מחדש על פסגת הליגה הספרדית כשלא ניצלה את ההפסד של ברצלונה. הבלאנקוס סיימו בתיקו מאופס נגד בטיס בסנטיאגו ברנבאו ורשמו הישג מפוקפק כשלראשונה בהיסטוריה לא כבשו בשלושת משחקי בית רצופים בליגה נגד יריבה כלשהי. זה היה משחק ליגה שלישי העונה בו הקבוצה של זידאן לא כובשת מתוך 11. מאז שחזר אל הקווים, הצרפתי לא הצליח לרשום שלושה ניצחונות רצופים.


הבלאנקוס, אגב, היו מאוכזבים מכך שלא זכו לכדור עונשין לאחר נגיעת יד של שחקן בטיס ברחבה. גם המאמן ("הייתה יד אבל השופט החליט אחרת ואני לא מתעסק בדברים האלה") וגם השוער טיבו קורטואה ("מבחינתי ברור שזה פנדל") התייחסו לעניין והגדיל לעשות אמיליו בוטראגיניו שאמר: "אנחנו מאוכזבים ומבולבלים מה-VAR ולא יודעים למה הוא הולך לפעמים בכיוון אחד ולעתים בכיוון אחר".



"האור של ריאל מדריד כבה, היא שוב החמיצה הזדמנות להעלים את כל הספקות לגביה", נכתב ב"מארקה", בעוד בשער עיתון ה-"אס" נכתב: "בלי גולים אין מקום ראשון" וכותרות נוספות היו "ריאל החמיצה עוד רכבת שעברה". המגן השמאלי פרלאן מנדי ספג ביקורות על יכולתו בחלק הקדמי: "הוא ומרסלו זה עולם אחר לגמריי", בעוד אדן הזאר שכבש שער יפה שנפסל – זה למחמאות: "הוא כבר כאן", נכתב עליו. בספרד התעסקו גם בכך שחאמס רודריגס וגארת' בייל עזבו את הסנטיאגו ברנבאו עשר דקות לפני סיום המשחק.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sin gol no hay liderato Nuestra portada de hoy, 3 de noviembre

A post shared by Diario AS (@diarioas) on



הקפטן סרחיו ראמוס ביטא את התסכול: "אנחנו יוצאים מכאן מטעם מריר כי הייתה לנו הזדמנות טובה מאוד לחזור למקום הראשון. הקבוצה נלחמה אבל לא הצלחנו לכבוש. אנחנו כן לוקחים את הגישה והעבודה ההגנתית. חבל שלא עשינו את ההבדל. לא הצלחנו לשחק 90 דקות באותו הקצב. לאחר התחלה טובה – לקחנו צעד אחורה".

זידאן היה מרוצה דווקא ממה שראה: "מבחינתי החמצנו רק את השער. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש. לפני כמה ימים כבשנו חמישה שערים ברמת המשחק, האינטנסיביות והגישה היו מושלמים. כמובן שאם אתה לא מבקיע הכל מסובך. בסופו של דבר, אנחנו עם אותו מספר נקודות כמו המוליכה, אז זה לא שאנחנו עושים את זה לא נכון. החמצנו שתי נקודות בבית אבל נמשיך הלאה. אסור לחפש בכוח את חוסר הביטחון. אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי בכלום". כשנשאל האם הצמרת צמודה כל כך בשל ירידה באיכות הגדולות או שהתחרות גדולה אמר שזה שילוב של הדברים.


על השינויים שביצע: "הקבוצה הציגה כושר גופני טוב ואת הרמה הפיזית הרצויה וזו הסיבה שביצעתי שני חילופים בלבד. לא רציתי לשנות את המערך, היו לנו שלושה שחקנים במרכז והיה חשוב לנו לשמור על משחק האגפים ולכן הכנסתי את (לוקה) יוביץ' במקום קארים (בנזמה), הוספתי רעננות. רציתי שהמגנים יתרמו לנו התקפית עוד אבל זה לא הצליח".

זינדין זידאן. עוד אכזבה לריאל (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי