"גריזמן שוב לא הופיע, הסבלנות של מסי מתחילה להיגמר"

אנטואן גריזמן, ליאו מסי
אנטואן גריזמן, ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

התקשורת הקטלונית לא ריחמה על ברצלונה בבוקר שאחרי ההפסד 3:1 ללבאנטה: "השחקנים הלכו לישון ולא התעוררו למחצית השנייה, יש קללה בוולנסיה". לואיס סוארס לא צפוי להגיע עם נבחרת אורוגואי לישראל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
התקשורת בברצלונה מתקשה להבין כיצד הצליחה הקבוצה לאבד יתרון ולהפסיד במשחק חוץ נגד לבאנטה, 3:1 שאמנם הותיר את הקבוצה בפסגה, אבל רק בשל המעידות של כל חבורת הצמרת. המשחקים בין לבאנטה לברצלונה בשנים האחרונות תמיד מסקרנים ומספקים ממוצע של קרוב לשבעה שערים למשחק, אבל ספק אם היה מי שהאמין שהאלופה תאבד יתרון במחצית השנייה ותספוג שלישייה תוך שבע דקות בלבד.


אתמול, מיד לאחר המשחק, הצהיר המאמן ארנסטו ואלוורדה שהוא "לא מתכוון להתפטר", אבל נראה שהסבלנות הולכת ונגמרת לא רק לעיתונאים המקומיים. "הסבלנות של מסי הולכת להיגמר", נכתב ב"ספורט" הקטלוני בטענה שהכוכב הגדול רוצה קבוצה שתתחרה ברמות הכי גבוהות על כל התארים, אבל בפועל הוא כמעט היחיד שמצליח לחלץ אותה פעם אחר פעם – אבל גם הוא לא יכול לעשות זאת כשהקבוצה סופגת שלושה שערים בבליץ של שבע דקות.


"אחרי חצי ראשון חלש, שהספיק ליתרון, שינה ואלוורדה את המערך מה-4-3-3 הקלאסי ל-4-2-3-1, אבל אנטואן גריזמן שוב נעלם וסדרת החלטות רעות מאוד הובילה להפסד", נכתב ב"ספורט" בנוסף כביקורת וב"מונדו דפורטיבו" טענו שכבר מדובר ב"קללה" שרובצת על ברצלונה כשהיא מתארחת אצל לבאנטה והזכירו שבינואר 2019 היא הפסידה שם 2:1 ושבמאי 2018 זה הסתיים ב-5:4 מופרע לחלוטין, על אף שבין בין היא הביסה 0:5 את המקומיים בדצמבר 2018. בלאנטה, אגב, התבדחו על חשבון האלופה עם צילום מסך מגוגל שבו נכתב "מה אפשר לעשות ב-7 דקות?".


בנוסף, ברצלונה הודיעה רשמית כי הצוות הרפואי ערך בדיקות ראשונות ללואיס סוארס, שנפגע והוחלף כבר בדקה ה-40 בלית ברירה, וכבר עלתה ברור כי הוא לא יהיה כשיר למשחק ליגת האלופות באמצע השבע נגד סלביה פראג. האורוגוואי יעבור ביממה הקרובה בדיקות נוספות כדי לאבחן את חומרת הפגיעה, אבל מסתמן שביממה הקרובה, מיד לאחר תוצאות הבדיקות, הוא גם ישוחרר רשמית מסגל נבחרת אורוגוואי והמשמעות היא שלא יגיע למשחק הידידות שלה נגד ארגנטינה באצטדיון בלומפילד בעוד כשבועיים.



סוארס. לישראל הוא כבר לא יגיע (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי