מאמן ברצלונה הבא? קומאן חשף פרטים על סעיף השחרור

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

המאמן הכריז כי הוא אינו מתכוון לעזוב, לפחות לא כרגע: "זה בטוח ב-100%, אאמן את הולנד ביורו 2020" ואישר כי הוא היה רוצה לאמן את אלופת ספרד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
על רצונו העז של רונאלד קומאן לאמן את ברצלונה תעיד העובדה כי לחוזהו הוכנס סעיף יציאה מיוחד המאפשר לו לעזוב אך ורק לאלופת ספרד. כאשר נשאל על כך הבוקר (ראשון) בטלוויזיה ההולנדית, המאמן התייחס לכך לראשונה ולא חשש לאשר: "כפי שכבר הצהרתי פעמים רבות בעבר, זו אכן הקבוצה בה הייתי רוצה לאמן".


לאחרונה, כאמור, נחשף כי קומאן מחזיק בסעיף יציאה מנבחרת הולנד, המאפשר לו לעזוב לשורות אלופת ספרד, אולם המאמן הוותיק החליט לעשות סדר בעקבות חרושת השמועות לגבי עתידו. "זה בטוח ב-100%, אני לא אעזוב את הנבחרת לפני יורו 2020. הסעיף רלוונטי רק לאחר האליפות והקבוצה היחידה שכתובה בו היא ברצלונה. אחרי הטורניר תתבצע הערכת מצב לגבי עתידי ומי יודע מה יהיה", הסביר.


קומאן עושה עבודה נהדרת בהולנד מאז הצטרף לשירותיה בפברואר 2018. המאמן בן ה-56 שיקם את הנבחרת שלא העפילה לשני הטורנירים הגדולים האחרונים ולקח אותה לגמר גביע האומות. קומאן, שהוליך את אייאקס לזכייה בשתי אליפויות והצליח גם בפ.ס.וו איינדהובן, רשם הישגים יוצאי דופן בקאמפ נואו בשש השנים בהן שיחק בקבוצה (1989-1995). הוא כבש את השער הבלתי נשכח נגד פיורנטינה בגמר גביע אירופה ב-1992 וזכה איתה בין היתר בארבע אליפויות ספרד.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי