בספרד תוהים: מה קרה לחאמס רודריגס וגארת' בייל?

חאמס רודריגס, גארת' בייל
חאמס רודריגס, גארת' בייל | Gettyimages

השניים לא שיחקו לאחרונה ובמועדון לא שלחו אף עדכון על מצבם הרפואים. ייעדרו גם נגד גלאטסראיי. וגם: "ריאל המאופסת יותר מתמיד" - הבלאנקוס לא כבשו ב-28.57% ממשחקיהם העונה. גם השיפור של הזאר לא מספיק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
אם זה היה תלוי בזינדין זידאן, חאמס רודריגס וגארת' בייל לא היו נשארים בריאל מדריד. אלא שהשניים הרוויחו את מקומם והיו שחקנים חשובים, לפחות בפתיחת העונה. אלא שלאחרונה הם לא משחקים והמועדון לא דיווח דבר על מצבם הרפואים. בקיצור: "תעלומת חאמס ובייל", הגדירו זאת בספרד. השניים לא הופיעו באף אחת מ-13 תמונות האימונים וככל הנראה לא ישחקו גם במשחק החשוב נגד גלאטסראיי בליגת האלופות ביום רביעי.


בייל פתח את העונה בסערה עם בישול במחזור הפתיחה, צמד נגד ויאריאל ובהמשך תרם בישול גם נגד גראנדה, אך לא שיחק מאז שנפצע במדי ווילס. הוא המריא ללונדון באישור המועדון ומאז לא התאמן. לגבי חאמס, שהמריא לקולומביה באישור המועדון לכבוד לידת בנו השני,  ב"מארקה" נכתב כי סיים את המשחק נגד סביליה בפיחואן עם בעיות שרירים, שיחק פצוע ומאז לא יכל עוד. הוא מתאמן כרגיל אך במשחקים האינטנסיביים סובל מכאבים. הוא מאוד רצה להוכיח את עצמו ולא ויתר. המועדון לא הוציא הודעה רשמית אך ההערכות הן שיהיה כשיר לחלוטין רק בעוד שבוע – בפגרת הנבחרות.


השניים סופגים ביקורות. בספרד נכתב על בייל "אל תשכנעו אותי שהוא פצוע", והופנתה אצבע מאשימה כלפיו על כך שאינו מכבד את המועדון. גם הוא וגם חאמס עזבו את הברנבאו עשר דקות לסיום המשחק האחרון ונכתב שעליהם להרוויח מחדש את הקרדיט אצל זידאן.




עם או בלי קשר אליהם, ריאל מדריד סובלת מקושי גדול בכיבוש שערים. "הגרסה הטובה ביותר של אדן הזאר במדריד עדיין לא מספיקה", נכתב. הבלגי ביצע מספר פעולות טובות ואף כבש שער כה אופייני שהזכיר את ימיו בלונדון, אך השער נפסל ויכולתו דעכה. "ריאל מדריד, יותר מאופסת מתמיד", נכתב ב"אס". בארבעה מתוך 14 משחקיה העונה ריאל לא כבשה – 28.57% – המספרים הגרועים מזה עשור. יחד עם העונה שעברה, מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, הסקורר הגדול בתולדות המועדון – ריאל לא כבשה ב-17 מתוך 71 משחקים – כ-23.94%.


בתקופתו במועדון הבלאנקוס לא הצליחו לכבוש רק ב-8.86% מהמשחקים. בעונת הדאבל ההיסטורית שלה ריאל כבשה בכל 60 משחקיה. ב-2011/12 היא לא כבשה רק בשלושה משחקים מתוך 58 (5.17%) ובשנתיים הבאות לא כבשה רק בארבעה מתוך 61 ו-60 משחקיה בהתאמה (6.55%, 6.66%).


אדן הזאר. ריאל מדריד לא מצליחה לכבוש (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי