זידאן: "בייל וחאמס לא פצועים, אך כרגע לא יכולים לשחק"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מדריד דיבר לקראת אייבר: "יהיה לנו קשה במגרש הקטן, תמיד אנחנו מתקשים שם". הוולשי: "מי שלא מתאמן עם הקבוצה לא יכול לשחק". ברצלונה מתכוננת לסחטה ויגו ורוצה למחוק את ההפסד ללבאנטה

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה הספרדית יצא היום (שישי) לדרך עם המפגש בין ריאל סוסיאדד ללגאנס, אך מחר נקבל את המנה העיקרית, כשברצלונה תחזור לקאמפ נואו אחרי ההפסד הקודם ותארח את סלטה ויגו המסובכת בתחתית. בנוסף, ריאל מדריד תצא למשחק חוץ קשה מאוד אצל אייבר, ללא גארץ' בייל וחאמס רודריגס. ולנסיה פגוש את גרנאדה ואלאבס תתמודד מול ריאל ויאדוליד.

ברצלונה – סלטה ויגו (22:00)
מוליכת הטבלה ברצלונה נמצאת בימים מאוד לא שגרתיים. זה התחיל עם ההפסד ביום שבת האחרון ללבאנטה, והמשיך לאחר מכן עם תיוקו מאופס בבית נגד סלביה פראג, ובעיקר מתבטא ביכולת פושרת מכל השחקנים על המגרש. ואם זה לא מספיק, המגן הבכיר של הקבוצה ג'ורדי אלבה נפצע נגד הצ'כים באמצע השבוע ולא יהיה זמין לטווח הקרוב.

בעיתון "ספורט" הקטלוני מדברים על כך שלואיס סוארס, שנפצע במהלך משחק הליגה האחרון, עושה מאמצים רבים כדי להיות כשיר להתמודדות מול הקבוצה מגאליסיה. אנטואן גריזמן מאכזב מאוד בשבועות האחרונים, ונראה כבוי מאוד. עוסמאן דמבלה עתיד לקבל את המקום בהרכב של בארסה, זאת לאחר שהוא פתח בצ'מפיונס ולא הבריק. ארתור, שמהווה בורג מרכזי בקישור של אלופת ספרד העונה, חוזר מפציעה ויפתח לצד פרנקי דה יונג.

סוארס. מנסה לחזור בזמן לסלטה ויגו (Alex Caparros/Getty Images)

בספרד מציינים כי ג'וניור פירפו, שהגיע הקיץ כדי לגבות את אלבה, מאכזב מאוד באימוני הקבוצה האחרונים את המאמן ארנסטו ואלוורדה, ויכול מאוד להיות שנלסון סמדו יוסט לעמדת השמאלית, למרות שהוא מגן ימני. סלטה ויגו מגיעה למשחק בתקופה רעה מאוד, עם ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון והמקום ה-18.

אייבר – ריאל מדריד (19:30)
אחרי השישייה המרשימה נגד גלאטסראיי בליגת האלופות, ריאל מדריד להשכיח את התיקו נגד בטיס בברנבאו, בהם לראושנה מזה זמן רב הבלאנקוס לא כבשו מול הקהל הביתי. לקראת המשחק הקרוב בחבל הבאסקים, זינדין זידאן סיפר: "כל משחק הוא קשה, אולי אפילו יהיה לנו עוד קשה אצל אייבר. יש להם אצטדיון שונה מכל השאר ומגרש קטן. תמיד קשה שם".

גארת' בייל וחאמס רודריגס עלו על המוקד בימים האחרונים במדריד, זאת לאחר הטענה כי הם לא מעוניינים לשחק עבור ריאל ומתלוננים על פציעות, אך במקביל נענים לזימונים לנבחרות הלאומיות: "כרגע הם לא מתאמנים עם הקבוצה, אלא בצד. נצטרך לחכות מספר ימים כדי להבין מה קורה איתם. כרגע הם לא בדיוק פצועים, פשוט לא זמינים לשחק. מי שלא מתאמן ביחד עם כולם לא יכול לשחק".

בייל. יעזוב בקרוב את ריאל?
בייל. יעזוב בקרוב את ריאל? "לא התאמן עם הקבוצה" (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)

רודריגו, שכבש שלושער מרשים נגד הטורקים, צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט ממאמנו: "רודריגו לא הפתיע אותי. כמו פדה ואלוורדה, הוא כאן בשביל הדברים האלה בדיוק. בכל פעם שהם מקבלים הזדמנות לשחק הם מוכיחים כמה הם שווים".

עוד באותו נושא: ליגה ספרדית (לה ליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי