זידאן: "שיחקנו מצוין". בנזמה מציג: רקורד טוב מרונאלדו

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

המאמן הודה: "מאז ההפסד למאיורקה השתפרנו". "ממשחק על החיים באיסטנבול ועד גן עדן", נכתב בספרד. הצרפתי כובשמבשל בכל 103 דקות - לעומת 105 דקות של הפורטוגלי. וגם: היעד הבא של קורטואה, מודריץ' זכה לשבחים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד סבלה כל העונה מבעיות קשות להתקפה. והנה, הבלאנקוס סיימו שבוע נפלא עם שני ניצחונות ויחס שערים אדיר של 0:10. לאחר הניצחון 0:6 על גלאטסראיי, הבלאנקוס ניצחו 0:4 את אייבר במשחק חוץ. ריאל לא כבשה רביעייה בליגה מחוץ לביתה מאז חודש ינואר, ולא ניצחה בהפרש כה גבוה מאז ה-0:4 על גראנדה במאי 2017. "צריך לעכב את תאריך התפוגה של זידאן. ממשחק על החיים באיסטנבול ועד גן עדן", נכתב ב"מארקה", בעוד ב"אס" נכתב: "ריקוד תחת הגשם".


המאמן זינדין זידאן היה מאושר: "הרגשות טובים מאוד, זה היה מגרש לא קל, היריבה הזו עשתה חיים קשים להרבה קבוצות. התחלנו טוב מאוד, שלטנו בכדור. הצגנו חילופי מקומות, זה היה משחק שלם מאוד. ביצענו שלושה שינויים בהרכב והכל נראה אותו דבר. אם נשמור על שער נקי נוכל להציג את האיכות שלנו. אני שמח ש-13 שחקנים כבשנו עבורנו העונה, זה מועיל לקבוצה. פדה ואלוורדה עשה משחק מצוין". על כך שקבוצתו שמרה על שער נקי: "הגנה זה עניין של כולם, לא רק טיבו (קורטואה) או ההגנה. גם קארים בנזמה, לוקאס ואסקס, אדן הזאר. עלינו להמשיך ככה".


על השינוי שעבר על הקבוצה: "מאז ההפסד למאיורקה התחלנו לעבוד יותר קשה ולהיות יותר רציניים. תמיד האמנו באיכות של הקבוצה הזו. הזאר? המחצית הראשונה שלו הייתה מבריקה. אני מאמין ברוטציות, יש הרבה שחקנים שאנחנו יכולים לקבל מהם תפוקה טובה".



ואלוורדה ומודריץ'. ערב נפלא לשניהם (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)


קארים בנזמה שכבש צמד הערב הגיע ל-11 שערים העונה, תשעה מהם בליגה והוא מוליך כרגע את טבלת הפיצ'יצ'י. כמו כן הוא רשם עוד ציון דרך כשהגיע ל-157 שערי ליגה במדי הבלאנקוס, אחד יותר מהאגדה פרנץ פושקאש, והוא מדורג חמישי בטבלת הכובשים של ריאל במסגרת הליגה בכל הזמנים. בחשבון הטוויטר "מיסטר צ'יפ2010" הציגו את הנתונים של הצרפתי מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו. הצרפתי כבש 41 שערים וחילק 13 אסיסטים ב-58 משחקים (שער או בישול כל 103 דקות), בעוד הפורטוגלי במדי יובה כבש 34 שערים ובישל עוד 12 ב-56 משחקים (שער או בישול בכל 105 דקות).
 


שניים נוספים שזכו למחמאות בתקשורת הם פדה ואלוורדה שכבש שער בכורה במועדון במשחקו ה-35, ולוקה מודריץ'. "מודריץ' וטוני קרוס מתחלפים אבל הוא לא זז ועכשיו גם כובש. תמיד יודע היכן לרוץ ובלי הכדור הוא תמיד נושך". על הקרואטי נכתב: "הוא שוב נראה כמו השחקן שזכה לפני שנה בכדור הזהב". על אדן הזאר נכתב שאמנם שוב הוא לא הבקיע אך "זה היה המופע הראשון שלו". דני קרבחאל רשם את משחקו ה-250 בקבוצה.


השוער טיבו קורטואה רשם על שער נקי בחמישה משחקים רצופים לראשונה בתקופתו במועדון ואם לא יכבוש בשני הדקות הראשונות של המשחק הבא לאחר פגרת הנבחרות גם יאפיל על שיאו של קיילור נבאס מספטמבר 2015.  כרגע, הבלגי שספג לא מעט ביקורות לא ספג כבר 534 דקות. השוער אמר: "אני תמיד אעדיף שננצח 1:2 מאשר שלא אספוג וייגמר 0:0. לא חושב על שיאים".




על הביקורת: "מעולם לא איבדתי את הביטחון, אני יודע למה אני מסוגל . זה לא רק התפקיד שלי כשוער לשמור על שער נקי, אנחנו 11 שחקנים יחד ואם נעבוד קשה אז יהיה לא פשוט לכבוש נגדנו. אני לא חושב ששיחקנו כל כך רע במאיורקה. לא התחלנו טוב, ספגנו והשתפרנו אבל לא הצלחנו לכבוש. נסענו לטורקיה במשחק לחוץ וחזרנו עם כל הנקודות, המשכנו מאז. הזאר? הוא משתפר, יש לו ביטחון גם בלי השערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי