ריאל מדריד שוב פתחה בסערה והביסה 0:4 את אייבר

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

צמד של בנזמה ושערים של ראמוס ו-ואלוורדה נתנו לבלאנקוס ניצחון מרשים. אלאבס הביסה 0:3 את ויאדוליד, ולנסיה ניצחה 0:2 את גרנאדה

(גודל טקסט)
אחרי שלגאנס חילצה תיקו 1:1 בסוסיאדד אמש (שישי), המחזור ה-13 של הליגה הספרדית נמשך היום עם ארבעה משחקים כשבמוקד, ברצלונה אירחה את סלטה ויגו בבכורה של אקס מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. ריאל מדריד הביסה 0:4 את אייבר ובמשחק שפתח את היום אלאבס הביסה 0:3 את ויאדוליד. בהמשך הערב ולנסיה השיגה 0:2 קשה על גראנדה. 

אייבר – ריאל מדריד 4:0

הבלאנקוס הגיעו למשחק החוץ לאחר הניצחון הגדול 0:6 על גלטסראיי מצד אחד אך עם מאזן לא מרשים מחוץ לסנטיאגו ברנבאו מצד שני (שני נצחונות בלבד בחמישה משחקי ליגה). המאמן זינדין זידאן ביצע שלושה שינויים בהרכב כאשר גולת הכותרת הייתה שרודריגו הצעיר שכבש שלושער – ירד לספסל לטובתו של לוקאס ואסקס. רק בשנה שעברה הביסה הקבוצה של חוסה לואיס מנדיליבאר 0:3 את הבלאנקוס וחלמו לשחזר את הניצחון.

אך בדומה למשחק ביום רביעי, גם הפעם ריאל מדריד סגרה עניין מהר, תוך בליץ של 12 דקות. בדקה ה-17 כבש קארים בנזמה את הראשון מול הרשת החשופה לאחר סדרת טעויות של הגנת המארחת. כעבור שלוש דקות הבלאנקוס ביססו את היתרון עם פנדל מדויק של סרחיו ראמוס. 


קארים בנזמה. כבש צמד (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)
 

בדקה ה-29 ריאל זכתה בעוד פנדל לאחר שבתום מהליך קבוצתי נהדר הוכשל ואסקס ברחבה, והפעם בנזמה היה זה שלקח אחריות והשלים צמד, 0:3 לבלאנקוס. סרג'יו אנריך וגונסאלו אסקלנטה היו קרובים לכבוש שער מצמק לזכות המארחת אך טיבו קורטואה המשיך לשמור על שער נקי. בדקה ה-56 המארחת קיוותה לקבל פנדל אך השופט צפה במהלך במערכת ה-VAR והחליט שלא.


ריאל לא עצרה ובדקה ה-62 הגדילה את היתרון עם שער בכורה של פדה ואלוורדה בקבוצה. הקשר קיבל מסירה ממודריץ' ושלח בעיטה שטוחה לרשת.


ולנסיה – גראנדה 0:1

עם ניצחון שלישי ברציפות לעטלפים בכל המסגרות ושני רצוף בליגה בספרד, אין ספק שהקבוצה של אלברט סלאדס נכנסת לכושר טוב וחוזרת למאבק על אירופה. מנגדה, האורחת, שהייתה הסינדרלה של ספרד, רושמת הפסד שלישי ברציפות וחוזרת לגודלה הטבעי.


אז ולנסיה אמנם ניצחה אך בניגוד למשחק בליגת האלופות באמצע השבוע – זה הלך קשה. המארחת איבדה את ג'פרי קונדוגביה ורודריגו הפצועים שנאלצו להתחלף, ונאלצו לחכות עד לדקה ה-74 אז דניאל וואס, המגן הימני כבש לאחר כדור חופשי שהתגלגל ברחבה והכניס את המאסטייה לטירוף. פראן טורס קבע את תוצאת הסיום עמוק בתוספת הזמן (90+7).





אלאבס – ויאדוליד 0:3
אחרי שצברה נקודה אחת בשלושה משחקים, אלאבס שפתחה את העונה בצורה מזעזעת רשמה את המשחק הטוב ביותר שלה, אחרי תצוגת תכלית על ויאדוליד. ז'וסלו העלה את אלאבס ליתרון בדקה ה-26 עם בעיטה שטוחה ברגל שמאל בקצה הרחבה, כעבור שש דקות תומאס פינה הכפיל לאחר שניצל טעות קשה של ג'ורדי מאסיפ ולוקאס פרס נעץ את המסמר האחרון עם בעיטה מהנקודה הלבנה והעלה את המארחת למקום ה-15 באופן זמני.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי