בברצלונה חוששים: "וירוס פיפ"א" יתקוף בישראל?

ליאו מסי, לואיס סוארס
ליאו מסי, לואיס סוארס | PAU BARRENA/AFP/Getty Images

הקטלונים מוטרדים מכך ששחקנים רבים יצאו לשחק עם נבחרותיהם, ביניהם גם ליאו מסי ולואיס סוארס שייפגשו באצטדיון בלומפילד ואפילו אנסו פאטי הצעיר שצפוי לעלות על כר הדשא באצטדיון רמת גן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות שוב כאן וברחבי העולם דואגים מחזרתו של "וירוס פיפ"א. כידוע, זה כבר הפך לכינוי בעקבות הפציעות הרבות שנגרמות לשחקנים במסגרת הבינלאומית ומי שהביעה את חששה הבוקר (שני) היא ברצלונה – ששניים מכוכביה, כידוע, ישחקו בשבוע באצטדיון בלומפילד בתל אביב.

ב"מונדו דפורטיבו" עסקו בכך שארנסטו ואלוורדה יישאר לאימונים הבאים עם 14 שחקנים בלבד לאור הזימונים הרבים ומכיוון שהקבוצה גם כך חסרה את הפצועים נלסון סמדו וג'ורדי אלבה, סרג'י רוברטו צבר חמישה כרטיסים צהובים וייעדר מול לגאנס וגם גרארד פיקה יחמיץ את המפגש בליגת האלופות מול דורטמונד, ומכאן שבקבוצה מאוד מודאגים ש"וירוס פיפ"א" יתקוף שוב.

הכוכב הגדול, ליאו מסי, צפוי לשחק לא רק ביום שני בבלומפילד נגד אורוגוואי, אלא גם ביום שישי הוא יפגוש בערב הסעודית את ארתור ונבחרת ברזיל לקלאסיקו במסגרת ידידותית (18:50, בספורט4). על כר הדשא בבלומפילד יהיה כמובן גם לואיס סוארס שזומן לסגל אורוגוואי אחרי שפציעתו התבררה כפחות חמורה משחשבו וקודם לכן גם עשוי ליטול חלק במשחק נגד הונגריה. ברזיל, אגב, תפגוש אחרי ארגנטינה גם את דרום קוריאה בהכנה אחרונה למוקדמות מונדיאל 2022.


לוארס ומסי. בברצלונה חוששים לבריאותם (LLUIS GENE / AFP)

שחקנים נוספים שיהיו עם נבחרותיהם הם סרחיו בוסקטס, הנציג היחיד של ברצלונה בנבחרת ספרד, קלמנט לנגלה ואנטואן גריזמן עם צרפת, מארק אנדרה טר שטגן בנבחרת גרמניה, פרנקי דה יונג בהולנד, איבן ראקיטיץ' עם קרואטיה והאחרון שישוב לספרד הוא ארתורו וידאל שישחק בפרו ביום שלישי עם נבחרת צ'ילה.

כידוע, לישראל יגיע גם אנסו פאטי הצעיר שעם נבחרת ספרד יפגוש את הנבחרת עד גיל 21 באצטדיון רמת גן ביום שלישי ואיתו יגיע גם קרלס פרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי