"הזאר לוהט": בספרד מפרגנים לשיפור של הקשר הבלגי

אדן הזאר
אדן הזאר | Manuel Serrano Arce/Getty Images

העיתונים הגדולים במדריד, "מארקה" ו"אס" החמיאו לשחקן הרכש היקר: "הטיל אימה כמו בימיו באנגליה". ועכשיו חסרים רק הגולים. ועוד: השינויים של זידאן והמסר לחאמס ובייל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד אמנם לא הצליחה להשתלט על הפסגה בספרד אך יצאה לפגרת הנבחרות בטעם טוב לאחר הניצחון 0:4 על אייבר. "מדריד הטובה ביותר מזה זמן רב", נכתב בטור דיעה ב"אס", ובספרד הקדישו תשומת לב רבה לשיפור במשחק ההתקפי של הבלאנקוס. ריאל כבשה 19 שערים בלבד ב-12 המשחקים הראשונים, אך לאחרונה משהו השתחרר. הקבוצה של זינדין זידאן כבשה 15 שערים בארבעת המשחקים האחרונים. "ההתקפה שוב כובשת" ו"ריאל עולה על המסלול המהיר", נכתב ב"מארקה" בהתייחסות לכך שהקבוצה עלתה ליתרון מהיר בכל אחד מניצחונותיה האחרונים.


המאמן זידאן ספג לא מעט ביקורות מהתקשורת אך הפעם הוא זוכה לשבחים. "השינוי האמיתי", נכתב ב"מארקה", שם הציגו את שורת המהלכים שעשה מאז ההפסד 1:0 למאיורקה. כשהצרפתי חזר אל הקווים של הבלאנקוס הוא הבטיח שדברים ישתנו, אך בתחילת דרכו זה היה אותו הדבר. הוא בחר בהרכבים מאוד דומים, הקבוצה הייתה חסרת קצב ולא אינטנסיבית. ועכשיו – מדרך בוצית הוא עבר לדרך חלקה". פדה ואלוורדה ורודריגו הוסיפו רעננות והוכיחו ליתר הכוכבים שהם חייבים להילחם על מקומם. הקשר מאורוגוואי מאפשר לטוני קרוס לשחק יותר מקדימה ולקאסמירו לנוח. הקבוצה צוברת ביטחון ושוב נראית תחרותית.


ברצף המשחקים המוצלחים של הבלאנקוס אדן הזאר אמנם לא הצליח לכבוש אבל בהחלט משתפר מרגע לרגע. הבלגי זכה לקצת עדנה מהתקשורת. "On fire הזאר", נכתב בשער "מארקה", על השחקן שמתחיל להראות את אותה היכולת מהמונדיאל המבריק שלו וכן מעונתו בצ'לסי. "הוא היה קטלני באחד על אחד והטיל אימה על ההגנה כמו באנגליה. בריאל בטוחים שכבר העונה הוא יבקיע בין 15 ל-20 שערים. מה שבטוח הוא שאחרי התחלה מסובכת – הוא כאן כדי להישאר". "הזאר כבר כאן", נכתב ב"אס". עוד נכתב ששיתוף הפעולה שלו עם קארים בנזמה נראה מבריק והוא הפרטנר המועדף עליו – הבלגי מסר 13 כדורים לצרפתי.






אלה שאינם חלק מהתקופה הטובה של ריאל הם גארת' בייל וחאמס רודריגס שנעדרו מהמשחקים האחרונים בשל פציעה וישחקו עם נבחרותיהן השבוע. במארקה נכתב בטור דיעה על השניים: "הם יכולים לא לחזור למדריד. כאילו בייל לא בריא וחאמס לא חזר לקבוצה". 

ואולם, עם כל המחמאות שגרפו הבלאנקוס, לאחר הפגרה מצפים להם משחקים קשים הרבה יותר. ריאל תפגוש את ריאל סוסיאדד שנמצאת בעונה מצוינת, ומייד לאחר מכן תארח את פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, אותה אחת שהשפילה אותה בצרפת, כשהיא עדיין לא הבטיחה סופית את מקומה בשלב הבא. אין ספק שהחבורה של זיזו צריכה חותמת על השיפור שלה – בדמות ניצחון במשחק גדול.



קארים בנזמה מאוכזב נגד פ.ס.ז'. ריאל עדיין צריכה להוכיח את עצמה (THOMAS SAMSON/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי