ראקיטיץ': "עצוב, לקחו ממני את האפשרות לשחק"

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Aitor Alcalde/Getty Images

הקשר הקרואטי, שנדחק העונה לקצה הספסל בברצלונה בראיון: "אם אני אקח מהבת שלי צעצוע, זה יגרום לה להיות עצובה. ככה בדיוק אני מרגיש. אני רק רוצה לשחק וליהנות, אני בן 31, לא 38. לקחו ממני את הכדור בשיא"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מצבו של איבן ראקיטיץ' רעוע מאוד מאז תחילת העונה. למעשה, לאחר עונות רבות בהן הקשר היה שחקן מרכזי בקישור של ברצלונה, המצב השתנה מאוד העונה כאשר הוא זז עד לקצה הספסל וכמעט יצא לגמרי מהרוטציה של ארנסטו ואלוורדה.

בראיון לתקשורת הספרדית, הקרואטי התייחס היום (שלישי) למצבו: "אני עצוב. לקחו ממני את האפשרות לשחק כדורגל. איך אני אוכל ליהנות? רק אם אשחק כדורגל. זה כמו שאקח לבת הקטנה שלי צעצוע, היא תהיה עצובה. ככה אני מרגיש עכשיו, לקחו ממני את הכדור".

כבר בחודש שעבר פורסם כי אלופת ספרד, שחייבת לבצע איזון משמעותי בתקציב, עשויה להיפרד בחודש ינואר הקרוב מראקיטיץ'. במהלך שני משחקי הליגה האחרונים השחקן ישב על הספסל במשך כל 90 הדקות, ומאז תחילת העונה עלה רק מהספסל של בארסה.

ראקיטיץ'.
ראקיטיץ'. "עצוב, כאילו לקחו ממני צעצוע. אני מרגיש בשיא" (PAU BARRENA/AFP via Getty Images)

"אני מכבד כל החלטה של המועדון ושל המאמן, אבל חושב שבחמש שנים שלי כאן תרמתי המון והייתי רוצה להמשיך את לעשות את זה. אני רוצה ליהנות ולשחק כדורגל. אני מרגיש שאני בשיא. אני בן 31, לא 38" סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי