Sport1 Banner

בספרד טוענים: ברצלונה עשויה להחתים את וויליאן מצ'לסי

וויליאן
וויליאן | Catherine Ivill/Getty Images

הכוכב הברזילאי עתיד לסיים בקרוב את חוזהו בלונדון, וב"מונדו דפורטיבו" ציינו כי בארסה רואה אותו כ"הזדמנות כלכלית גדולה" בגלל העלות האפסית. "רואים אותו כאפשרות טובה להתקפה". שעת המשחק לקלאסיקו פורסמה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בזמן שהכדורגל האירופי נמצא בפגרה בשל משחקי הנבחרות, בספרד עוסקים בכמה סוגיות הנוגעות להמשך העונה של האלופה ברצלונה, המדורגת ראשונה כעת בפסגת הליגה הספרדית רק בשל הפרש שערים טוב יותר מריאל מדריד, ומציגה מאז פתיחת העונה יכולת לא משכנעת לפרקים.


השם החם היום (רביעי) בקטלוניה הוא וויליאן, הקיצוני הברזילאי של צ'לסי, שבעבר הוזכר כשם אפשרי לחיזוק הסגל של ארנסטו ואלוורדה. ב"מונדו דפורטיבו" ציינו הבוקר כי השחקן נמצא על סף סיום חוזהו בלונדון, ושבארסה רואה את החתמתו כ"הזדמנות כלכלית גדולה" בגלל העלות האפסית בהחתמתו. "מספר אנשים במועדון רואים אותו כאפשרות טובה לצד ימין של ההתקפה. הוא בן 31, ובעל איכויות משחק מוכחות" נכתב.


"כבר בקיץ 2018 הנהלת ברצלונה ניהלה עם האנגלים משא ומתן אינטנסיבי על הכוכב הברזילאי, אך העקביות של הכחולים לדרוש 80 מיליון יורו גרמה לבארסה למחוק את השחקן מהרשימות ולפנות למלקום הצעיר מבורדו". טרם נודע אם קיימים מגעים בין שחקן הכנף למועדון הספרדי.




בעניין אחר, ההתאחדות הספרדית פרסמה היום את שעת המשחק הרשמית לקלאסיקו, שנדחה ל-18 בדצמבר בשל המהומות הפוליטיות שהתרחשו ברחבי קטלוניה. המשחק ייערך בשעה 18:00 בשעון ישראל.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי