לואיס סוארס: "זה בכלל לא מוזר שברצלונה מחפשת חלוץ"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Alex Caparros/Getty Images

החלוץ, שעל פי הפרסומים האחרונים עשוי לעזוב לארצות הברית או להתחרות על מקום בהרכב, התייחס לכך לראשונה: "אנחנו משחקים כל שלושה ימים ואין לנו רגע של מנוחה, זה טבעי שהמועדון מחפש מישהו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מזה תקופה ארוכה שבתקשורת בברצלונה מדברים על כך שאחת המטרות החשובות ששמה לעצמה הקבוצה היא לצרף חלוץ בכיר לכל המאוחר בעונה הבאה, גם מתוך הבנה שלואיס סוארס יחגוג בינואר הקרוב את יום הולדתו ה-33. החלוץ האורוגוואי, שהגיע מליברפול ב-2014, מחזיק בחוזה עד 2021 ובהחלט ייתכן שיבחר לעזוב לטובת יעד כמו ליגת ה-MLS האמריקאית, וגם אם ייבחר להישאר זה די מובן מאליו שעל הקטלונים יהיה להנחית חלוץ שלכל הפחות יהווה גיבוי לסוארס.

הבוקר (חמישי) פורסמה ב"מונדו דפורטיבו" שיחה קצרה עם החלוץ, רגע לפני שהצטרף למחנה של נבחרת אורוגוואי איתה הוא עתיד להגיע לישראל בסוף השבוע למשחק המתוכנן ביום שני בבלומפילד נגד ארגנטינה, בתקווה שלא יבוטל עקב ירי הרקטות, ולראשונה התייחס לשלל הדיווחים בחודשים האחרונים באשר לעתידו ולאפשרות שינחת חלוץ בכיר שיתמודד איתו על חולצת ההרכב.

"בברצלונה צריך כל שלושה ימים לשמש דוגמה, אין רגע של מנוחה גם כי אסור לך לספק משחק רע – כולם יזכרו לך את זה. זה שהמועדון מחפש חלוץ או רוצה לצרף מישהו לעמדה מספר 9, זה בכלל לא מוזר. ככה עובד הכדורגל", אמר האורוגוואי.


סוארס. מבין את הצורך בחלוץ נוסף (Aitor Alcalde/Getty Images)

ב"מונדו" טוענים שזהו תפקידו של אריק אבידל למצוא "קילר" נוסף לעונה הבאה, בין אם סוארס כבר חושב על היום שאחרי ברצלונה וגם למקרה שיישאר. מאז עזיבת פאקו אלקאסר לדורטמונד באוגוסט 2018, משמש סוארס כחלוץ המוביל ואפילו היחיד של ברצלונה ובאותו דיווח התייחסו לכך שהאופציות הקיימות בשוק יקרות מאוד וגם בשל כך נמנעו בקבוצה מלצרף חלוץ עד כה, על אף שיכולים לשחק בעמדה הזו גם אנסו פאטי ואנטואן גריזמן.

בין השמות שעלו הוזכרו האופציות היקרות של רוברט לבנדובסקי, פייר אמריק אובמיאנג, קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי, קיליאן אמבפה וכן אופציות שנחשבות ריאליות יותר של לאוטרו מרטינס מאינטר וארלינג הולאנד מזלצבורג, שלאחרונה קבוצתו טענה כי תג המחיר שלו הינו 100 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי