ג'ורדי קרויף: "אין לברצלונה שום סיבה לחשוב עליי כמועמד"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | Gettyimages

ההולנדי הבהיר כי מוקדם מדי לקחת אותו בחשבון כאופציה להחלפת ואלוורדה: "אני מאמן רק שנתיים וחצי ועדיין לומד". בנוסף, הוא התייחס למועמדות של קומאן: "הוא חולל שינוי בנבחרת הולנד"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בזמן שהכסא של ארנסטו ואלוורדה בברצלונה מתנדנד והשמועות לגבי מועמדים אפשריים להחליפו הולכות ומתגברות, אקס מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף פסל את עצמו מהמירוץ. במהלך אירועי "יום המאמן" השמיני שאורגנו על ידי התאחדות הכדורגל הקטלונית, קרויף הבהיר כי לדעתו מוקדם מדי להחשיב אותו כמועמד לאימון אלופת ספרד: "בעולם הכדורגל יש מספיק אנשים ראויים, אין סיבה שהם יחשבו עליי. אני מאמן רק שנתיים וחצי ועדיין לומד, אני לא חושב על האפשרות לאמן את ברצלונה".

ההולנדי התייחס למועמדות של בן ארצו רונאלד קומאן, אותו שיבח במאמר שכתב: "ההערה שלי לגביו הייתה בקשר לנבחרת הולנד", הבהיר קרויף, "הוא חולל בה שינוי. בעבר שיחקו בה ואן פרסי, הונטלאר, רובן והוא הנחיל בה סגנון הגנתי יותר, שמתאים לכישרונות הגדולים שיש בעמדות האלה היום, כמו ואן דייק, דה ליכט, דה יונג ועוד. כשהוא לקח את המושכות הדעות היו פסימיות והוא הצליח לרומם את האווירה וזכה לשבחים רבים על כך בהולנד".

"אני לא יודע אם הוא אופציה טובה לברצלונה", המשיך המנג'ר של מכבי תל אביב לשעבר, "אם אשיב לכך, זה יצור פתח להרבה דיבורים. זה לא ענייני מה ברצלונה צריכה לעשות, אני לא האדם המתאים לדבר על כך. האחריות היחידה שלי היא להתעסק בבעיות של הקבוצה שלי ולכבד את שאר המאמנים".


"אין לבארסה סיבה לחשוב עליי". ג'ורדי קרויף (David Ramos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי