דיווח: אמבפה עשוי להוביל את ניימאר חזרה לברצלונה

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | AFP

בספרד טוענים, בעיקר לאחר דבריו של אבידל, שהאלופה לא מוותרת על הכוכב ורואה בו יעד ריאלי לקיץ. "הכל פתוח". לפי "ספורט", פ.ס.ז' שרוצה לשדרג את חוזהו של הצרפתי - תצטרך להמר על אחד מהם בשל חוקי הפייר פליי

(גודל טקסט)

רק אתמול (ראשון) הצהיר אריק אבידל, המנהל המקצועי של ברצלונה, כי המועדון לא ויתר סופית על רכישתו של ניימאר ולתקשורת הספרדית נפתח התיאבון. "המסלולים של ברצלונה וניימאר הם שני קווים שכרגע רצים במקביל אך יכולים להיפגש שוב, בסיום העונה", נכתב ב"ספורט", כשבשער העיתון נכתב: "הכל פתוח" לפי הדיווח, ברצלונה עדיין חושבת על ניימאר, שצפוי לסרב להצעה של המועדון לחידוש חוזהו עד 2025 ורואה בו יעד אפשרי. בספרד מתבססים על הסעיף שקיים בחוזהו של ניימאר שיוכל לפנות לפיפ"א משום שאין לו סעיף שחרור בצרפת.


סעיף השחרור החדש עשוי לעמוד על 180 מיליון יורו, לא רחוק ממה שברצלונה הייתה מוכנה לשלם עבור כוכב פריז סן ז'רמן בקיץ האחרון – ההצעה האחרונה הייתה 150 מיליון יורו (20 מיליון מתוכם מכיסו של ניימאר) וכן העברתם של איבן ראקיטיץ' והמגן הצעיר בן ה-19 ז'אן-קלר טודיבו. עד הקיץ היחסים העכורים יחסית בין המועדונים. לניימאר יש תומכים רבים במועדון ו"הפצעים מקיץ 2017 הסוער כבר נסגרים".


ג'רארד פיקה שיש לו כוח גדול מאוד בחדר ההלבשה כבר הודה שהשחקנים הציעו למועדון לדחות את שכרם או חלקו לפחות כדי לסייע לביצוע העברה בפן הכלכלי. ניימאר עצמו לא שינה דבר, הוא מתרכז בפריז אך חולם לחזור לקאמפ נואו. מה שבטוח שהוא לא יהיה זקוק לשום זמן הסתגלות.




מעבר לכך, בספרד דווח שגם קיליאן אמבפה עשוי להוביל את דרכו של ניימאר חזרה לספרד. פ.ס.ז' הייתה רוצה לחדש את החוזה של שני כוכביה הגדולים, אך ייתכן שבשל חוקי הפייר פליי הפיננסי תצטרך להמר על אחד מהם. ניימאר רוצה לעזוב, מבולבל ופצוע אך הוא חשוב למועדון ברמה השיווקית. ניימאר מרוויח 30 מיליון יורו, סכום אותו עתיד המועדון להציע לאמבפה כדי שלא יעבור לריאל מדריד. לאונרדו כבר אמר: "אמבפה חייב להיות השחקן הבכיר בפ.ס.ז'", במה שהיה מסר ברור. הצרפתים רוצים להגיב לקראת מה שעשויה להיות הצעת ענק מצד ריאל מדריד.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי