דיווח: חאמס רודריגס עשוי להיות כשיר רק ב-2020

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

ריאל מדריד הודיעה כי הקשר שנפצע בנבחרת קולומביה מתח רצועה בברך. הערכות כי ייעדר בין שלושה שבועות לחודש וחצי. ג'ון אובי מיקל ביקר את אדן הזאר: "היה השחקן העצלן ביותר ששיחקתי איתו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
בשורות רעות הגיעו מכיוונו של הקשר הקולומביאני חאמס רודריגס שנפצע במדי הנבחרת. הקשר נבדק על ידי רופא המועדון ובספרד נכתב שההיעדרות היא בין שלושה שבועות לחודש וחצי בשל מתיחה ברצועה בברך השמאלית במהלך מחנה האימונים של נבחרת קולומביה בפלורידה. 


הקשר לא שיחק במדי ריאל מאז ההפסד 1:0 למאיורקה לפני כחודש והמריא למשחקי נבחרתו למרות שלא ערך אימונים מלאים במדי הקבוצה. חאמס יחמיץ בוודאות את חמשת המשחקים הקרובים, בין היתר נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, ונמצא בספק רציני לקלאסיקו.


בנושא אחר, אדן הזאר עומד במוקד תשומת הלב במדריד למן השנייה הראשונה שהצטרף לבלאנקוס. בתחילת דרכו ספג ביקורות על כך שהוא סובל מעודף משקל ונראה הרחק משיאו. הקשר הבלגי אמנם לא הצליח לבוא לידי ביטוי מבחינת מספרים אך בספרד בטוחים שמשחקיו האחרונים בקבוצה היו גם הטובים ביותר שלו. מי ששפך קצת אור על התנהלותו של הזאר היה ג'ון אובק מיקל, קשר טרבונספור, ששיחק יחד איתו בצ'לסי.



אדן הזאר חטף ביקורת מג'ון אובי מיקל (Dan Istitene/Getty Images)


מיקל אמר: "הזאר שחקן מדהים. הוא אולי לא טוב כמו מסי אבל הוא עושה כל מה שהוא רוצה עם הכדור ועם הרגליים". לאחר מכן הגיע ה-'אבל': "הוא השחקן המעורפל ביותר שהתאמנתי איתו. כשהיינו מתאמנים הוא היה עומד בשלבה מסוים ופשוט חיכה שהאימון יסתיים, השחקן העצלן ביותר. ואז, בימי ראשון, הוא תמיד היה הטוב ביותר במשחק, זה פשוט מדהים".


עוד בריאל מדריד, לוקה מודריץ' שהעפיל עם נבחרת קרואטיה ליורו – שוחרר מסגל הנבחרת ממשחק הידידות נגד גיאורגיה והוא יחזור לבירת ספרד כדי לכבוש מחדש את מקומו בהרכב של זינדין זידאן.  מודריץ' יודע שבגילו חשוב גם לנוח ולאחר שתי הפציעות האחרונות במשחקי הנבחרת במועדון יעריכו זאת. עוד קודם לכן הקשר השיק את הביוגרפיה שלו בזאגרב: "המשחק שלי", כשאלפי אוהדים צוהלים היו מחוץ למתחם ומרסלו חברו לריאל מדריד וכן אמיליו בוטראגיניו מהמועדון – היו שם באירוע. גם אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר וכן זבונימיר בובאן הקרואטי שהיה אלילו של מודריץ' וכיום הוא המנהל המקצועי של מילאן.



לוקה מודריץ'. חזר מוקדם למדריד (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)


"אם אני צריך להגדיר אותו בשתי מילים – גאון וצנוע", אמר בובאן, שהוסיף כי מודריץ' הוא דוגמא לכך שכישרון ועבודה קשה מנצחים את החוזק הגופני. מודריץ' עצמו סיכם: "היה לי רצון לכתוב אוטוביוגרפיה וזה הפך לחלום לאחר המונדיאל. זה מה שהיה חסר לי ואז החלטתי לעשות את זה. קראתי ספרים רבים, בעיקר את האוטוביוגרפיה של אנדראה אגסי הטניסאי. שהייתי צעיר, המאמן בזאדר הביא ספרים בכל תחילת שבוע ונתן לנו לקרוא כמה דקות".


בנוסף, בספרד נכתב על הבלם הברזילאי אדר מיליטאו, שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה של המועדון, שמתייבש על הספסל. הבלם בן ה-21 לא שיחק חודש, מאז פתח בהרכב בהפסד 1:0 למאיורקה, ולא ממש נראה כמו היורש של פפ שהגיע אף הוא בתמורה לסכום גדול – כשנחת בברנבאו ב-2007 בתמורה ל-30 מיליון יורו כשחקן מעט אלמוני, אך נראה נהדר כשלא סבל מפציעות. אם מיליטאו לא שיחק כבר חמישה משחקים בזמן שנאצ'ו פצוע גם הוא – זו בעיה. ב"אס" תהו מדוע זידאן לא סומך עליו ולא נותן לסרחיו ראמוס ורפאל וראן להתרענן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי