דיווח: פאטי היה על סף מעבר לאנגליה לפני הפריצה הגדולה

אנסו פאטי
אנסו פאטי | Alex Caparros/Getty Images

על פי "Bleacher report", הכוכב הצעיר של ברצלונה כבר סיכם בווסטהאם בתחילת הקיץ, אך הדרכון הספרדי עיכב את החתימה הרשמית והעסקה בוטלה. מאז, הוא לא מפסיק להבקיע ואף זומן לנבחרת הצעירה של ספרד

(גודל טקסט)

 בחודשים האחרונים פרץ לחיינו השם אנסו פאטי, שמאז עלה לקבוצת הבוגרים של ברצלונה לא מפסיק לככב והוא כנראה אחד הצעירים המבטיחים בעולם. אבל הכישרון מגינאו ביסאו, מסתבר, לא היה רחוק דווקא ממעבר לאנגליה בתחילת הקיץ. ב"Bleacher Report" נחשף היום (שלישי) כי פאטי היה על סף חתימה בווסטהאם רגע לפני שקודם לסגל של ארנסטו ואלוורדה.

על פי הדיווח, החוזה של פאטי ב"לה מאסיה" היה על סף סיום והמאמן לא עשה שום מהלך לקדם שחקנים צעירים לקבוצה הבוגרת. פאטי בחן אופציות נוספות, בהן חזרה לקבוצתו הקודמת סביליה שהביעה בו עניין, אבל קבוצה אחרת שרצה את השחקן הצעיר היתה ווסטהאם. הפטישים ידועים ברצון שלהם לגדל כישרונות צעירים, וכמעט הניחו את ידם על כוכב ברצלונה – אלא שהדרכון הספרדי שלו, שהיה נדרש על מנת להשלים את המעבר, התעכב. בינתיים מסי נפצע, ואלוורדה היה זקוק לשחקן ופאטי הוקפץ לקבוצה הבוגרת.

מקור שהיה מעורב במהלך סיפר ל"B.R": "ווסטהאם ידעה על המצב של פאטי והמשפחה שלו רצתה מאוד לעבור ללונדון, מה שהיה פיתוי גדול. כל הפרטים כבר סוכמו וכולם היו מרוצים, ואם הוא היה חותם ברצלונה לא היתה יכולה לעשות דבר. אמרו לנו שהדרכון לא יהיה בעיה, אבל פתאום דברים נתקעו והכל התעכב. החלון באנגליה נסגר מוקדם יותר מאשר בשאר אירופה, מה שסגר את הסיכוי להחתים אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי