פיקה: "אפרוש בברצלונה ב-2022, אולי עוד לפני כן"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

הבלם התראיין ל"מונדו דפורטיבו" והודה שתליית הנעליים הולכת ומתקרבת בצעדי ענק: "מילדות חלמתי לשחק בקבוצה וכשלא אוכל יותר ללבוש את החולצה של ברצלונה, אעזוב את הכדורגל"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ג'רארד פיקה יחגוג בפברואר הקרוב את יום הולדתו ה-33 ואם להסתמך על דבריו הבוקר (חמישי) בריאיון ל"מונדו דפורטיבו", יש לכל היותר עוד שנתיים וחצי לראות אותו בפעולה. זה לא סוד שבלם ברצלונה מעורב בלא מעט פרויקטים כאיש עסקים, ספורטיביים וגם כאלה שלא, אבל זו הפעם הראשונה שהוא דיבר בגלוי על הפרישה ההולכת ומתקרבת.

חוזהו של פיקה יסתיים בקיץ 2022, אז יהיה בן 35, אבל הוא כלל לא פסל את האפשרות לתלות את הנעליים עוד קודם לכן: "הקבוצה האחרונה בקריירה שלי תהיה ברצלונה", אמר הבלם שגדל בברצלונה, אבל בגיל צעיר עבר למנצ'סטר יונייטד וחזר כעבור ארבע שנים כשחקן מוביל שלאורך השנים ייצג גם את נבחרות ספרד (עד פרישתו בעונה שעברה) וקטלוניה.

"אין לי שום רצון ללבוש חולצה של קבוצה אחרת כי אם אני עוד משחק כדורגל אז זה רק בגלל שאני קשור לברצלונה בכל חיי", המשיך פיקה, "עבורי להיות בברצלונה זו הגשמת חלום, מאז שאני ילד רק חלמתי ללבוש את החולצה של ברצלונה ואמשיך ללבוש אותה כל עוד ארגיש חזק ושאני יכול לשחק. כשלא אוכל ללבוש יותר את החולצה של ברצלונה, אעזוב את הכדורגל".

עוד אמר פיקה: "החוזה שלי הוא עד 2022 והכוונה שלי היא להמשיך לשחק עד אז, אבל אין לי כדור בדולח ואני לא יודע אם אוכל להמשיך עד אז. אם אראה שאני מאבד חשיבות או שאני לא ברמה הנדרשת, לא תהיה לי בעיה לעזוב קודם לכן. אני לא חושב שזה יקרה כי אני מכיר את עצמי, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה".


פיקה. יפרוש במדי ברצלונה, השאלה מתי (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)

פיקה גם התייחס לחזרה המרחפת באוויר של ניימאר לברצלונה: "אין בספורט שום דבר שהוא לא אפשרי, דברים שהיו נראו בלתי אפשריים – קרו. אני הייתי אומר שפשוט צריך לחכות ולראות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי