התוכנית של ברצלונה: לצרף את קימיך, מילנקוביץ' ומרטינס

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

אלופת ספרד חושבת על חיזוק בשלוש עמדות מפתח: המגן הימני של באיירן מועמד בכיר, אך קלוסטרמן יהיה אופציה ריאלית יותר, בנוסף במועדון רוצים בלם נוסף וחלוץ צעיר. וגם: מה עם ניימאר?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

למרות שברצלונה מוליכה את הליגה הספרדית וגם בליגת האלופות היא מוצבת במקום הראשון בביתה, הקטלונים מאוכזבים מהיכולת מפתיחת העונה, בעיקר משחקני הסגל שמתקשים לבוא לידי ביטוי לצד ליאו מסי. היום (שישי) פורסם ב'מונדו דפורטיבו' על תוכנית הרכש של הקבוצה כאשר שלוש עמדות על המוקד – מגן ימני, בלם וחלוץ.

נתחיל מההגנה, במועדון מודעים לשיפור של נלסון סמדו וגם לוורסטיליות של סרג'י רוברטו שיכול לשמש כגיבוי, אך גם ישנה הבנה כי הם לא שייכים לטופ העולמי. השחקן המועדף על ידי האלופה הספרדית הוא מגן באיירן מינכן ונבחרת גרמניה ג'ושוע קימיך שחתום בבוואריה על 2023 ואם לא הגרמני לא ידרוש לעזוב, יהיה מאוד קשה לברצלונה לצרף אותו בקיץ. אופציה אחרת מגרמניה שנחשבת לריאלית יותר היא לוקאס קלוסטרמן מלייפציג שמסיים את חוזהו בקיץ 2021.

בעמדת הבלם בברצלונה כבר מחפשים לאורך תקופה שחקן איכותי נוסף ובמועדון חושבים שג'רארד פיקה וקלמון לנגלה הם לא השחקנים שיצליחו להוביל את ברצלונה למקומות הגבוהים ביותר. בקיץ האחרון מתייס דה ליכט היה מבוקש, אך ההולנדי בחר לבסוף לחתום ביובנטוס. כעת האופציות הן, ניקולה מילנקוביץ' בלם פיורנטינה ונבחרת סרביה בן 22 ואנדראס כריסטנסן שפתח את העונה כשחקן הרכב בצ'לסי, אך בהמשך ירד לספסל בשל פציעה.


ניקולה מילנקוביץ'. עשוי לחזק את מרכז ההגנה של ברצלונה (Gettyimages)

לעומת זאת, בברצלונה מרוצים מהיכולת של לואיס סוארס, והמחשבה לצרף חלוץ היא מחשבה על העתיד בעיקר בשל העובדה שסקורר מאורוגוואי יחגוג העונה 33. כמובן שהחלום הגדול הוא קיליאן אמבפה, אבל לא מדובר באופציה ריאלית. מי שסומן להגיע הוא החלוץ הארגנטינאי של אינטר לאוטרו מרטינס שכבש העונה שמונה שערים בכל המסגרות.

שמות נוספות שהוזכרו כמועמדים להצטרף הם פייר אמריק אובמיאנג מארסנל כאשר מה שעלול לטרפד את ההחתמה הוא גילו היחסית מתקדם (30). וויליאן מצ'לסי שמסיים חוזה הקיץ עשוי להצטרף ללא תמורה וכמובן גם שמו של ניימאר תמיד עולה באוויר. המנהל הספורטיבי אריק אבידל התייחס לשובו של הברזילאי ואמר: "אני לא אגיד שהוא האופציה הראשונה שלנו, אבל הוא בהחלט עשוי לחזור".


ג'ושוע קימיך במדי נבחרת גרמניה. האופציה המועדפת על ברצלונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי