"מודריץ' הוציא את כדור הזהב", זידאן: "בייל צריך את הקהל"

גארת' בייל
גארת' בייל | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הקרואטי הציג את משחקו הטוב ביותר מאז חזרתו של הצרפתי, בתקשורת שיבחו. המאמן התייחס ליחס האוהדים לוולשי: "מקווה שלא נשמע יותר בוז". קורטואה דווקא חושב אחרת: "עליו לזכות באמון מחדש"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נקלעה לפיגור מוקדם נגד ריאל סוסיאדד בסנטיאגו ברנבאו אתמול (שבת) כשספגה כבר לאחר שתי דקות, וכך שיאו של טיבו קורטואה, שרשם את משחקו ה-50 במדי ריאל מדריד, נעצר על 535 דקות – השיא השישי הטוב בהיסטוריה של המועדון (דקה אחת יותר משיאו של קיילור נבאס בספטמבר 2015). אלא שהקבוצה של זינדין זידאן ידעה לבצע מהפך בדרך לניצחון 1:3 שנתן לה שקט לקראת המשחק נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות בעוד יומיים. "יורים" נכתב בשער "אס" על הבלאנקוס בעוד בשער המארקה הייתה הכותרת "עם החזה", בהתייחסות לכך שהחלוץ קארים בנזמה כובש בכל דרך אפשרית העונה (עשרה שערי ליגה). בכל מקרה, כוכב המשחק היה לוקה מודריץ'.

הקשר הקרואטי, שייפרד בקרוב-קרוב מכדור הזהב, בישל פעמיים וקינח בשער נפלא ברגל שמאל. "מודריץ' הוציא את כדור הזהב", נכתב ב"מארקה", "אלה שקראו לו לפרוש יצטרכו לחכות". "הוא היה כבד בהתחלה אך לאחר מכן הכל השתחרר והוא הציג את משחקו הטוב ביותר מאז שזידאן חזר", נכתב ב"אס" על השחקן שגרם למאמנו שבחר להשאיר את טוני קרוס על הספסל – ללא מעט כאבי ראש.

גם זידאן החמיא למודריץ': "כמובן שאנחנו שמחים על הביצועים שלו, אנחנו יודעים למה הוא מסוגל וזה רגע נפלא. אנחנו לא כובשים הרבה שערים ממרכז השדה בדרך כלל ואנחנו צריכים להעז יותר בקטע הזה. בכל מקרה, אני מרוצה מהביצועים של כולם". 

לוקה מודריץ' חוגג עם קארים בנזמה (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

ומצד שני, גארת' בייל שעלה מהספסל במקומו של רודריגו אמנם שיחק טוב והיה קרוב לכבוש אך ספג בוז צורם מהקהל בסנטיאגו ברנבאו ש"ענה לו" בשלט משלו: "רודריגו, לוקאס (ואסקס) ואז בייל – בסדר הזה". זידאן אמר על כך: "אני לא יכול להגיד אם הבוז הוגן או לא, מותר לקהל לעשות מה שהוא רוצה. מה שברור הוא שבייל שחקן שלנו, הוא שחקן טוב מאוד והוא זקוק לאוהדים כמו כל אחד אחר. אני רוצה שהקהל יימחא כאפיים לכולם. הוא נכנס טוב למשחק. אני מקווה שלא נשמע יותר בוז כלפיו עד לסיום העונה. יש יותר מדי רעש סביב בייל, הוא רוצה להיות איתנו ולשחק טוב". הקשר פדה ואלוורדה שכבש מחזור שני ברציפות אמר על בייל: "אי אפשר שלא לאהוב אותו".

על המשחק עצמו אמר הצרפתי: "אני מרוצה מהרבה מאוד דברים. לא פתחנו טוב דווקא עם הכדור, היינו מאוד איטיים וספגנו שער מהיר אך ידענו להגיב. לא הרמנו ידיים. פתחנו את המחצית השנייה נפלא. השער עוד קודם לכן עזר לנו מאוד, הוא שינה הכל. כשאנחנו לוחצים טוב ומגנים היטב אנחנו יודעים שיש לנו את האיכות לכבוש בכל רגע".


טיבו קורטואה
אמר על בייל: "לקהל מותר להביע את דעתו. הוא צריך לתת מאה אחוז לקבוצה. הוא נכנס טוב למשחק. בשער השלישי הוא היה מעורב. הוא צריך לזכות באמון של הקהל". ברמה האישית אמר השוער: "רשמתי הצלה חשובה באחד על אחד ועוד מצב מסובך. אני מאוד מרוצה, זה היה משחק מורכב מול יריבה שמדורגת בצמרת והיא התכוננה למשחק שבועיים בעוד אני ואדן (הזאר) חזרנו רק ביום חמישי לאימונים. עלינו להיות רגועים גם אם לא התחלנו טוב את המשחק. התגובה הזו תעזור לנו למשחקים הבאים". על הטעות של ראמוס אמר: "הוא היה עם הגב ולא ראה, זה משהו שקורה". על משחקו ה-50 בריאל מדריד: "החלום הוא להשיג עוד רבים ולזכות בתארים".

זינדין זידאן. "בייל צריך את הקהל" ( PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי