Sport1 Banner

"מסי 700": בספרד נערכים לציון הדרך של קפטן בארסה

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

המשחק ברביעי נגד בורוסיה דורטמונד יהיה מיוחד עבור הפרעוש שירשום את הופעתו ה-700 בקבוצה. אמבפה פירגן לארגנטינאי: "הוא היה הטוב ביותר, ראוי לכדור הזהב". וגם: גריזמן מדבר על חוסר הביטחון שלו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בתאריך ה-2 בדצמבר יוענק כדור הזהב לשנת 2019. ליאו מסי ישמח לזכות בתואר בפעם השישית בקריירה לאחר שראה אותו חומק ממנו בשלוש השנים האחרונות (כריסטיאנו רונאלדו זכה בפרס היוקרתי ב-2016 ו-2017 ואילו בשנה שעברה קיבל את הפרס לוקה מודריץ'). מי שפירגן למסי ואמר שהוא ראוי לזכות הוא קיליאן אמבפה הצרפתי, חלוצה של פ.ס.ז' ש'הפסיד' לפרעוש בקרב על נעל הזהב בעונה שעברה. אמבפה אמר: "עבורי מסי היה הטוב ביותר השנה". בעונה שעברה מסי זכה בעוד אליפות ספרד וכבש 50 שערים ב-51 הופעות. הוא היה גם הכובש המצטיין בליגת האלופות עם 12 שערים בעשרה משחקים.


עוד לגבי מסי, ברצלנה תתחיל בהכנותיה לקראת המשחק נגד בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות ביום רביעי. עבור הקפטן יהיה מדובר במשחק מיוחד מאוד. מסי ירשום ציון דרך עם הופעתו ה-700 במדי ברצלונה, כשרק צ'אבי הרננדס (767 הופעות) מקדים אותו. בעונת 2011/12 רשם 60 משחקים במדי ברצלונה – שיא קריירה. עוד נכתב בשער העיתון על השאיפה של מסי לעבור את פלה ולהפוך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים באותו המועדון. למסי בינתיים 612 שערים במדי בארסה, לעומת 643 שכבש הברזילאי בסנטוס. 


בעוד מסי תמיד זוהר, אנטואן גריזמן חווה קשיי הסתגלות בברצלונה, זה לא סוד. החלוץ הצרפתי שהיה חלש במהלך המשחק האחרון, התראיין לאתר "אופ"א" ודיבר בפתיחות: "אני תמיד לומד במהלך הקריירה שלי כדי להיות השחקן שאני רוצה להיות. באתי לברצלונה גם כדי ללמוד סגנון חדש, לא רק כדי לזכות בליגת האלופות. המועדון הזה משחק כדורגל שונה. אין לי ספק שאתלטיקו יכולה לזכות בתארים".




השתלבותו: "אני מנסה ללמוד ולהבין עדיין איך חבריי לקבוצה משחקים. כולם חדשים בעיניי. אני עדיין לא מכיר את התנועה של מסי, לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה, המגן השמאלי. אני מנסה להבין איך הקבוצה זקוקה לי. לפעמים עדיין יש לי חוסר ביטחון לבעוט לשער או לעשות פעולה מרהיבה כבעבר, אבל זה יגיע, ללא ספק. אני אדם ביישן, ממעט לדבר, לא מאלה שמתחילים שיחה. אני אוכל יחד עם השחקנים, מכיר אותם לאט לאט וגם נרגיש בנוח על כר הדשא".


על מסי: "לא נראה עוד שחקן כמוהו, הוא הכוכב לא רק של ברצלונה אלא של הכדורגל העולמי. אתה תמיד נהנה מהכדורגל שלו בין אם אתה חבר לקבוצה, צופה ביציע, המאמן שלו וגם יריב. מה שהוא עושה עם הכדור זה מרהיב".


עוד באותו נושא: אנטואן גריזמן, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי