סביליה מרוצה ממאזן החוץ, לופטגי: "כל משחק הוא קרב"

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

האנדלוסים מציגים את מאזן החוץ הטוב בליגה, המאמן סיכם: "היה מאוד אינטנסיבי, לעתים חסרה לנו שלווה. רוצים לשמר את התוצאות ולהמשיך להשתפר". אופטימיות לדאבור? בספרד קטלו את דה יונג ונוליטו

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
סביליה גברה אתמול (ראשון) 0:1 על ויאדוליד בחוץ וטיפסה למקום השלישי על חשבון אתלטיקו מדריד, מרחק נקודה בלבד מצמד המוליכות. מאז התבוסה בקאמפ נואו בתחילת אוקטובר – הקבוצה ללא הפסד. פנדל מוצלח של אבר באנגה, בניסיון השני שלו בדקה -13 עשה את העובדה. "סביליה ניצחה בזכות החום של ה-VAR", נכתב ב"מארקה", "היא ממשיכה להילחם בגדולות. עבודה גדולה של ז'ולן לופטגי". "סביליה ניצחה עוד משחק במתח גבוה", נכתב.


הקבוצה מאנדלוסיה הפכה לקבוצת החוץ הטוב בליגה כשהשיגה 16 נקודות משמונה משחקים. היא ניצחה כבר חמש פעמים מחוץ לראמון סאנצ'ס פיחואן העונה – יותר מאשר בכל העונה שעברה. "אני לא יודע אם אנחנו טובים יותר בחוץ", אמר הבלם ג'ולס קונדה, "אנחנו מנסים לנצח בכל משחק ורוצים להשתפר במשחקי הבית".


ז'ולן לופטגי אמר: "זה היה משחק שנוי במחלוקת וגם אינטנסיבי, שמח שניצחנו יריבה שעדיין לא הפסידה כאן (חוסה זורייה, מגרשה הביתי של ויאדוליד). בחלקים מהמשחק היינו טובים ובחלקים אחרים לא. לעתים הייתה חסרה לנו שלווה, ניסינו להיות מהירים מדי. כל משחק הוא קרב גדול, צריכים להמשיך להתכונן, לשמור על התוצאות ולשפר את היכולת".




שני אירועים מאוחרים סמוך לסיום העיבו על שמחת הניצחון. הקפטן חסוס נבאס נפצע והוחלף סמוך לסיום ובסביליה מקווים שלא מדובר במשהו רציני. המאמן הודה: "זה נראה מפחיד". כמו כן, הקשר לוקאס אוקמפוס, ממצטייני הקבוצה העונה, הורחק בצהוב שני וייעדר מהמשחק הקרוב נגד לגאנס. "הוא טעה, אבל הוא יילמד מזה", סיכם מאמנו.


מואנס דאבור, חלוץ נבחרת ישראל, שוב נותר מחוץ לסגל. הוא יכול להתנחם בכך שחבריו לא היו בשיאם. על לוק דה יונג נכתב: "עבד קשה הגנתית אך בהתקפה תרם מעט מאוד". נוליטו אמנם סחט את הפנדל אך היה הראשון שהוחלף. מוניר, מלך שערי הקבוצה עם חמישה כיבושים (יחד עם פרנקו ואסקס ואוקמפוס ) – כלל לא שותף בדומה לצ'יצ'ריטו. החלוץ, שכבש צמד במחזור הקודם בליגה האירופית, שערי הבכורה שלו בקבוצה, יקווה לשחק נגד קרבאח בחמישי (21:50, שידור ישיר בספורט1). האנדלוסים הבטיחו את מקומם בשלב הבא ונראה שהמאמן יבצע רוטציות.



דאבור. ישחק בחמישי? ( JOHN THYS / Contributor)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי