דיווח: ליאו מסי דרש מהנהלת ברצלונה לצרף שלושה שחקנים

ליאו מסי
ליאו מסי | Denis Doyle / Stringer

הפרעוש, שנחוש לזכות פעם נוספת בליגת האלופות, מבין כי אלופת ספרד חייבת לבצע שינויים מהותיים במספר עמדות. בכתבה נטען כי הכוכב הארגנטינאי הציב בפני ראשי המועדון אולטימטום

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
האם ליאו מסי הציב אולטימטום בפני ראשי ברצלונה? על פי דיווח שאמינותו אינה ברורה ופורסם הערב (שני) ב"דון בלון", הכוכב הבלתי מעורער של המועדון, שאינו מרוצה מהחתמתם של אנטואן גריזמן וג'וניור פירפו בקיץ האחרון, הניח על השולחן של ראשי הקבוצה שמות של שלושה שחקנים שהוא היה רוצה שאלופת ספרד תצרף במהלך שני החלונות הקרובים.


מסי בן ה-32, כך על פי אותו דיווח, נחוש לסיים את הקריירה שלו עם זכייה בליגת האלופות, תואר אותו הוא לא הניף מאז 2015 אז ברצלונה גברה על יובנטוס בגמר שנערך בברלין. כתנאי להמשך דרכו במועדון, הפרעוש ביקש לצרף את בן ארצו לאטורו מרטינס מאינטר, חברו לקבוצה לשעבר ניימאר וג'ושוע קימיך מבאיירן מינכן.


בכתבה טענו שברצלונה תצטרך להשקיע כ-400 מיליון יורו על מנת לצרף את השחקנים שמסי ביקש והסבירו כי היא תצטרך לפרוס את העסקuות לפחות על פני שני חלונות. עוד נכתב כי הפרעוש לא הזכיר את המאמן ארנסטו ואלוורדה, אולם נראה כי הוא יעזוב את ברצלונה בסוף העונה ואחד המועמדים הבולטים להחליפו הוא מאמן נבחרת הולנד רונאלד קומאן, שהצהיר לאחרונה על רצונו להגיע לאלופת ספרד. 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי