בספרד טוענים: מסי קיים ראיון לכבוד זכייתו בכדור הזהב

ליאו מסי עם כדור הזהב (2015)
ליאו מסי עם כדור הזהב (2015) | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

דלף שמו של הזוכה בתואר היוקרתי? לפי "מונדו דפורטיבו", נציגי "פראנס פוטבול" הגיעו לביתו של קפטן ברצלונה לשיחה אינטימית, כנהוג עם השחקן הנבחר. בסביבתו מכחישים, אך נראה כי הארגנטינאי יזכה בפעם השישית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
למרות שלא זכה בליגת האלופות, רבים רואים בליאו מסי כפייבוריט לזכות בכדור הזהב לאחר עונה נפלאה בה היה מלך שערי המפעל, זכה בנעל הזהב של אירופה ובסה"כ כבש 51 שערים והוסיף 22 בישולים (וכמובן זכה באליפות ספרד). הפרס היוקרתי יוענק בצרפת כמובן בעוד שישה ימים אלא שלפי "מונדו דפורטיבו" הזוכה כבר הודלף. ליאו מסי יזכה בתואר בפעם השישית בקריירה, יותר מכל אחד אחר.


ב"מונדו דפורטיבו", המקורב לברצלונה, נטען כי נודע להם שנציגים מהעיתון הצרפתי "פראנס פוטבול" כבר הגיעו לביתו של מסי בברצלונה כדי לצורך צילומי ראיון נרחב ותמונות כמיטב המסורת עם זוכה הפרס. בסביבתו של מסי לא אישרו ולא הכחישו את העניין. ההצבעה עצמה נסגרה בתאריך ה-9 בנובמבר כמובן ו-182 עיתונאים מרחבי העולם כבר בחרו. רק נזכיר כי קיליאן אמבפה הצרפתי כבר התבטא אתמול בעניין ואמר שהוא משוכנע שהפרס יהיה של מסי.


ב"ספורט" נכתב כי לא מדובר רק בכדורגל המהפנט שלו אלא בסטטיסטיקה איתה אי אפשר להתווכח, והזכירו שברצלונה בעיקר בזכותו הייתה קרובה מאוד לטרבל אך כשלה בשני משחקים. הארגנטינאי לא זכה בתואר מאז 2015 כשהוליך את ברצלונה לטרבל. עוד הזכירו כי אפילו ואן דייק עצמו אמר שהוא גאה להתמודד על הפרס עם שחקן כמו מסי שהוא הטוב ביותר.




בברצלונה כמובן ישמחו מאוד לראות את מסי זוכה בפרס אך לקבוצה יש דאגות משלה. "מועדון בצרה", נכתב ב"ספורט" על הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה, שמצליחה להסתיר את הכדורגל הרע שלה בזכות תוצאות טובות. נכתב כי בארסה הפסידה כבר שלוש פעמים בשבעת משחקי חוץ בליגה, שהשחקנים ממעטים לספק ביקורת עצמית ושואלוורדה אובד עצות ומבצע יותר מדי שינויים זאת בניגוד לשנתיים הראשונות שלו בקבוצה אז היה לברצלונה סגנון ברור.


בעונת הבכורה הוא שיחק בעיקר במערך היהלום מאז הצטרפותו של פיליפה קוטיניו ובעונה שעברה חזר ל-4:3:3. עוד נכתב כי אנטואן גריזמן מאכזב למרות ששיחק בכל העמדות האפשריות בהתקפה והוא מתחיל להזכיר את הברזילאי שכבר לא בקאמפ נואו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי